کد خبر: ۶۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۹ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 04 May 2016
در راستای تبیین سیاست های راهبردی و استراتژیک حوزه بازاریابی و تبلیغات بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال 1395، اولین جلسه شورای عالی بازاریابی و تبلیغات به ریاست سیامک دولتی مدیرعامل برگزار شد.
در راستای تبیین سیاست های راهبردی و استراتژیک حوزه بازاریابی و تبلیغات بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال 1395، اولین جلسه شورای عالی بازاریابی و تبلیغات به ریاست سیامک دولتی مدیرعامل برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، پدرام رییس هیات مدیره، غفاری و پرتو افکنان اعضای هیات مدیره، مدیران امور و روسای ادارات مرکزی بانک در این جلسه حضور داشتند.

ارائه استراتژی ها و برنامه های کلان بازاریابی بانک، پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان و باشگاه خیرین، تعیین تکلیف درج آگهی های تبلیغاتی و اطلاع رسانی، اجرای پروژه ممیزی و ارزیابی برند بانک، ارائه آمار عملکردی استان ها در حوزه بازاریابی، جذب منابع و غیره در این جلسه از شورای عالی بازاریابی و تبلیغات بانک مطرح شد.

دولتی در اولین جلسه شورای عالی بازاریابی و تبلیغات بانک در سال 95 بیان داشت: یکی از وظایف شورای عالی تبیین و بررسی اقدامات انجام گرفته درخصوص دستیابی و تحقق اهداف بانک در حوزه های مختلف جذب منابع بازارها می باشد.

وی با اشاره و تاکید بر تاثیر مثبت وجود دیدگاه های متنوع هریک از اعضای شورای عالی در بانک قرض الحسنه مهرایران افزود: قطع به یقین وجود دیدگاه ها و نظرات متفاوت و گوناگون در توجه به ابعاد مختلف مسائل مطرح شده در حوزه های بازاریابی، اثرات مثبتی را منجر خواهد شد.

در پایان این جلسه پدرام رئیس هیات مدیره و همچنین غفاری و پرتوافکنان اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در خصوص موارد مطرح شده نقطه نظرات خود را ارائه نمودند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: