کد خبر: ۶۹۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 02 May 2016
در این دوران سخت،‌ صنعت بیمه کشور با درایت مسئولان مربوطه دستاوردها و تجارب زیادی کسب کرد که از آن جمله می‌توان به تشکیل کلوپ پی اند آی و تشکیل صندوق ویژه تحریم اشاره کرد.
مدیرعامل بیمه البرز در گردهمایی سراسری مدیران، ‌سرپرستان مناطق و روسای شعب این شرکت،‌ گفت: سال گذشته به دلیل تحریم‌های بین‌المللی علیه کشورمان سال سختی را پشت سر گذاشتیم اما خوشبختانه با تلاش دولتمردان غیور،‌ فضای جدیدی برای نظام جمهوری اسلامی ایران گشوده شد.

 رسول تاجدار مدیرعامل بیمه البرز ادامه داد: در این دوران سخت،‌ صنعت بیمه کشور با درایت مسئولان مربوطه دستاوردها و تجارب زیادی کسب کرد که از آن جمله می‌توان به تشکیل کلوپ پی اند آی و تشکیل صندوق ویژه تحریم اشاره کرد.

وی تاکید کرد: ‌با وجود شرایط سخت تحریم،‌ خوشبختانه بیمه البرز در سال گذشته موفقیت‌های بزرگی به دست آورد و توانست علاوه بر دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف کننده از سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف‌کنندگان، دوباره در لیست یک‌صد شرکت برتر قرار گیرد و حتی رتبه خود را ارتقا دهد. همچنین سال گذشته بیمه البرز کماکان در سطح یک توانگری مالی قرار داشت.

تاجدار گفت:‌ پس از امضای برجام درخواست‌های بین‌المللی زیادی از کشورهای دیگر برای همکاری با بیمه البرز وجود داشت که در حال مذاکره هستیم. کشورهایی همچون ژاپن،‌ فرانسه و آلمان تمایل دارند در بازار بکر بیمه کشورمان حضور داشته باشند منتها ورود آن‌ها نیازمند یکسری الزامات است که باید فراهم شود.

وی درمورد موفقیت‌های دیگر بیمه البرز در سال گذشته توضیح داد: رشد بیمه البرز در سال گذشته 7.22 درصد بود که رشد بسیاری خوبی در بین شرکت‌های بزرگ بیمه کشور است. همچنین در شرایط دشوار پارسال به لحاظ اقتصادی که حتی حفظ سهم بازار کار آسانی نیست، بیمه البرز 2.1 درصد سهم از بازار خود را افزایش داد‌ که بسیار ارزشمند است.

به گفته مدیرعامل بیمه البرز امسال تفاوت‌های خاصی با پارسال دارد چرا که امضای برجام الزامات جدیدی را به وجود آورده که بنگاه‌های اقتصادی برای ادامه حیات اقتصادی خود باید به آن پایبند باشند.

وی بر لزوم رقابت در بازار بیمه برمبنای کیفیت خدمات تاکید کرد و گفت: شرکت‌های بیمه نباید بر اساس قیمت رقابت کنند و دست به نرخ‌شکنی بزنند چون همان‌طور که شاهد هستیم شرکت‌هایی که با نرخ‌شکنی به جذب پورتفوی پرداخته‌اند هم‌اکنون شرایط خوبی ندارند.

وی افزود:‌ در سال‌های اخیر رویکرد بیمه مرکزی به مشکلات صنعت بیمه و حل آن‌ها کاملا عملی بوده و این فرآیند نویدبخش روزهای خوب برای صنعت بیمه است.

در این گردهمایی همچون سال‌های گذشته، علاوه بر بررسی عملکرد سال‌گذشته، سیاست‌های کلی و برنامه‌های سال جاری بیمه البرز از سوی هیات مدیره اعلام شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: