کد خبر: ۶۶۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - 26 March 2016
فعالیت ستاد نوروزی بانک دی که از ۲۰ اسفند ۹۴ آغاز شده بود تا سیزدهم فروردین و پایان تعطیلات ادامه خواهد یافت.
به گزارش بانکداری ایرانی به نقل از اداره کل روابط عمومی بانک دی، ابراهیم صفرلکی با اعلام این خبر اظهار کرد: با وجود اینکه تعطیلات رسمی به پایان رسیده و شعب بانک دی مانند دیگر سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی از روز شنبه قعالیت خود را آغاز می‌کنند اما ستاد نوروزی بانک دی تا نیمه فروردین فعال خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی بانک دی با تقدیر از همه کارکنانی که در هفته نخست سال جدید به عنوان شیفت به مشتریان خدمت کردند، افزود: همکاران زیاد از بخش‌های مختلف بانک در این روزها که اغلب مردم در مسافرت به سر می‌بردند سر کار خود حاضر بوده و ارائه کننده خدمات حضوری و غیر حضوری به مشتریان بانک بودند.

وی با تاکید بر اینکه ستاد مرکزی بانک و همه شعب در هفته دوم نوروز پاسخگوی مشتریان و مراجعه‌کنندگان هستند، خاطر نشان کرد: مرکز ارتباط با مشتریان بانک دی (۲۸۹۳۰) به صورت شبانه روزی موضوعات مطرح شده را پیگیری می‌کند، همچنین سامانه هوشمند خدمات مالی (www.۷۶۶.ir) فرصتی مغتنم برای عزیزانی است که مشتری بانکداری الکترونیک بانک دی و شبکه بانکی هستند.

صفرلکی همچنین از کارکنانی که به صورت غیر حضوری و از محل منزل یا در حین مسافرت به امور محوله رسیدگی می‌کردند نیز تقدیر کرد. 
برچسب ها: ستاد نوروزی ، بانک دی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: