کد خبر: ۶۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - 26 March 2016
رییس هیات مدیره پست بانک برکیفی کردن هر چه بیشتر خدمات این بانک تاکید کرد و گفت: با توسعه بانکداری بین‌المللی ازماموریت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمایت می‌کنیم.
محمود حسن‌زاده رییس هیات مدیره پست بانک ایران در خصوص مهم‌ترین اقدام پست بانک در سال 94 گفت: مهم‌ترین اقدام شرکت پست بانک به‌روزرسانی نرم‌افزار IT بود که قراردادش بسته شد و شروع به کار کرد و تا پایان امسال پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ابرازامیدواری کرد:‌ به یاری خدا با انجام این پروژه، درکیفیت امنیت بانکداری پست بانک، وضعیت بسیار مطلوبی خواهیم داشت.

حسن‌زاده به سوددهی پست بانک در سال 94 اشاره کرد و افزود: پارسال برخلاف سال‌های گذشته از حالت زیان‌ده خارج شدیم و امیدواریم امسال نیز سوددهی بیشتری داشته باشیم.

رییس هیات مدیره پست بانک در پاسخ به سئوالی در خصوص توسعه خدمات بانکی بین‌المللی گفت: در این خصوص اقدامات آماده‌سازی انجام شده، سوئیفت پست بانک باز است و با انجام اقدامات مناسب، امیدواریم بتوانیم در بانکداری بین‌المللی در وزارت ICT ، نقش مؤثری را ایفا کنیم.

وی ادامه داد: درتلاشیم تا یاری‌رسان شرکت‌ها و مأموریت‌های حوزه ICT باشیم و در حوزه بین‌المللی و حل مسایل مالی وزارت ارتباطات نقش ارزنده‌تری را ایفا کنیم.

حسن‌زاده برخرده بانکداری و توسعه خدمات آن تاکید کرد و افزود: کیفی کردن هر چه بیشتر خدمات و انطباق با ضوابط بانک مرکزی دراین حوزه در دستور کار قرار دارد.

وی براستفاده از نیروهای کارآمد و متخصص تاکید کرد و گفت: با توجه به توسعه فعالیت‌های پست بانک، حدود 200 تن را از طریق آزمون و مصاحبه به کار می‌گیریم تا کیفیت کار در شعبی که نیاز به تقویت نیروی کارآمد دارند، تامین شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: