کد خبر: ۶۵۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - 07 March 2016
«بحث حصر او صحت ندارد، اما ممانعت از ورود ایشان به آن مجلس با حکم دادستانی بوده است که درباره موارد دیگر نیز دادستانی تصمیم خواهد گرفت».
 روزنامه شرق در شماره دوشنبه 17 اسفند نوشت: محسنی اژه ای در پاسخ به این پرسش که شایعاتی در رابطه با اینکه رئیس دولت اصلاحات قرار است در حصر باشد صحت دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: «بحث حصر او صحت ندارد، اما ممانعت از ورود ایشان به آن مجلس با حکم دادستانی بوده است که درباره موارد دیگر نیز دادستانی تصمیم خواهد گرفت».

این روزنامه با اشاره به عنوان مردم تهران کار را یکسره کردند، در تشریح تیتر یک، از قول رئیس جمهوری، آورد: مردم تهران با هوشمندی کار را یکسره کردند و نگذاشتنند به دور دوم برسد، چون دور دوم انتخابات سخت است؛ حالا غیر از مسائل بودجه ای، سخت است و مردم تهران کار بزرگی کردند؛ البته سراسر ایران کار بزرگی کردند. آنچه انتخاب مردم است، هر جناحی که باشد، مورد احترام است؛ پیش بینی این است که رابطه دولت با مجلس دهم بهتر خواهد بود؛ البته این پیش بینی است.

پشت پرده های پرونده زنجانی رها نشود، از دیگر عنوان های روزنامه شرق است، در تشریح این خبر از قول سید حسین دهدشتی، رئیس کمیته پیگیری پرونده متهم نفتی می خوانیم: دادگاه متهمان پرونده را مفسد فی الارض شناخته و به اعدام محکوم کرده است، اما باید بدانیم که اجرای اعدام برای این متهم نفتی، دست های پشت پرده را که بیش از متهم درگیر با پرونده بوده اند، به فراموشی خواهد سپرد.

این روزنامه با انتخاب عنوان گودرزی به من زنگ زد و گفت قرار است وزیر شوی، به نقل از محمد دادکان معاون ورزشی دانشگاه آزاد، می نویسد: آقای محمود گودرزی به بنده زنگ زد و گفت می دانم شما برای وزارت ورزش و جوانان گزینه اصلی هستی و شرایط به نفع شماست و همین حرف را به من زد. در ادامه هم آقای گودرزی به بنده گفت امیدوارم در این کار موفق باشی؛ ما هم هرگونه همکاری ای که باشد با شما می کنیم. بعد از آقای گودرزی هم آقای عبدالحمید احمدی که درحال حاضر معاون آقای گودرزی در وزارت ورزش و جوانان هستند به من زنگ زد و این موضوع را گفت. بنده به آقای احمدی گفتم هر چیزی که خدا بخواهد همان می شود. خب خواست خدا نبود و نشد.

روزنامه شرق با درج عنوان روز بزرگ نامزدهای ردیف دوم، نوشت: شنبه شب همه چیز بر وفق مراد نامزدهای ردیف دوم دو حزب جمهوری خواه و دموکرات بود. «تد کروز» و «برنی سندرز» هرکدام با دو ایالت از انتخابات درون حزبی جمهوری خواهان و دموکرات ها دست پر بیرون آمدند. بعد از سه شنبه بزرگ که مردم بسیاری از ایالت های آمریکا بیشتر آرا را به سبد «دونالد ترامپ» جمهوری خواه و «هیلاری کلینتون» دموکرات ریختند، شنبه شب رقابت درون حزبی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پنج ایالت ادامه داشت.

این روزنامه همچنین عنوان «عبور از طوفان» را در سالنامه شرق انعکاس داد و در آن آثار و گفتاری از «محمد جواد ظریف، سعید حجاریان، مصطفی معین، علی یونسی، علیرضا علوی تبار، حمیدرضا جلایی پور، محمدرضا تاجیک، معصومه ابتکار، شهیندخت ملاوردی، لیلا حاتمی، علی مصفا، حسین علیزاده، ابراهیم حقیقی، تقی آزاد ارمکی، ناصر فکوهی، عادل مشایخی، محمد مالجو، صالح حسینی، عبدالله کوثری، مجید درخشانی، کمال اطهاری، محمد فاضلی، حسین راغفر، فرشاد مومنی، بایزید مردوخی، غلامحسین حسنتاش، سید مصطفی هاشمی طبا، محمد بهشتی، حسین اصغرزاده، امیر حاج رضایی و محمد بنا» را به چاپ رساند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: