کد خبر: ۶۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - 17 February 2016
در بیست و پنجمین روز از بهمن ماه سالجاری ، ساختمان مدیریت منطقه خراسان و شعبه مرکزی مشهد در محل جدید ، با حضور مقامات ارشد بانک حکمت ایرانیان و ارتش جمهوری اسلامی ایران ، بطور رسمی افتتاح و راه اندازی شد .
در بیست و پنجمین روز از بهمن ماه سالجاری ، ساختمان مدیریت منطقه خراسان و شعبه مرکزی مشهد در محل جدید ، با حضور مقامات ارشد بانک حکمت ایرانیان و ارتش جمهوری اسلامی ایران ، بطور رسمی افتتاح و راه اندازی شد .
 
در ابتدای این مراسم احمد عباسیان مهر مدیر منطقه خراسان ، ضمن خوشامدگویی به مهمانان مهمترین هدف بانک حکمت ایرانیان را خدمت رسانی به آحاد مردم شریف ایران زمین و بویژه کارکنان صدیق ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار امیدواری کرد با راه اندازی شعبه مرکزی مشهد در محل جدید ، کیفیت ارائه خدمات نوین بانکی به مردم فزونی یابد .

در ادامه مراسم دکتر عسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان نیز ضمن خوشامدگویی به مهمانان و مدعوین و تشکر از مدیریت منطقه خراسان و همه کسانیکه در راه اندازی این ساختمان تلاش کرده اند ، افزود : بسیار خرسندیم که خداوند متعال این توفیق را نصیب ما نمود تا به یکی از پر تلاش ترین قشرهای این جامعه که همانا ارتشیان غیور و فهیم جامعه هستند ، خدمت رسانی کنیم . چراکه همه ما آرامش و آسایش امروزمان را مدیون این مردان بی ادعا و نیک نهاد هستیم که جانانه در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، نقش آفرینی کردند .

وی خاطرنشان کرد : خوشبختانه بانک حکمت ایرانیان در سال 94 حرکت بزرگی را به سمت کسب بازارهای جهانی آغاز کرد و در این راستا موفق شد با اخذ مجوز سوئیفت در زمانی که تحریم ها به سایر بانکها اجازه اخذ چنین مجوزی را نمی داد ، اقدام مهمی را انجام دهد .

وی تصریح کرد :  در کنار اخذ مجوز مراحل سه گانه ارزی ، اخذ مجوز سوئیفت ، سبد خدمات بانکی بانک حکمت ایرانیان  به عموم مشتریان را در حوزه ارزی کامل نمود و امروز نیز که شاهد راه اندازی صرافی بانک هستیم ، چرخه تکامل این خدمات به فضل پروردگار شایان توجه  است .

دکتر عسکرزاده در پایان از راه اندازی شبکه اجتماعی کسب و کار مجازی در ایران با برند تجاری دیدی بود خبر داد و تصریح کرد : یقین بدانید سال 95 سال بسیار مهمی در عرصه کسب و کار و تجارت مجازی در کشور خواهد بود ، چراکه بانک حکمت ایرانیان با راه اندازی شبکه اجتماعی دیدی بود ، تحولی بزرگ در این عرصه ایجاد خواهد کرد .

در بخش دیگری از این مراسم نیز امیر جهانشاهی فرماندهی قرارگاه منطقه ای شمالشرق نیروی زمینی ارتش نیز در سخنانی گفت: با راه اندازی بانک حکمت ایرانیان ، خدمت رسانی به کارکنان شریف ارتش جمهوری اسلامی ایران روند بسیار  خوبی پیدا کرده است و انشاءا.. این مسیر همچنان با صلابت ادامه داشته باشد. جا دارد از عملکرد بانک حکمت ایرانیان در ارائه خدمات به کارکنان زحمتکش ارتش تقدیر و تشکر داشته باشیم .

وی افزود : امیدوارم بانک حکمت ایرانیان همواره در نیل به اهداف خود موفق عمل کند و ما نیز در این خصوص از هیچ تلاش و کمکی فروگذار نخواهیم کرد .

بر اساس این گزارش ، در این مراسم ریاست هیات مدیره بانک حکمت ایرانیان ، دکتر غفرالهی ، امیر فیروزیان فرمانده آماد و پشتیبانی شمالشرق نیروی زمینی ارتش ، امیر رشادی فرمانده پدافند منطقه امام رضا (ع) شمالشرق کشور  و جمعی از مقامات ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران و بانک حکمت ایرانیان حضور داشتند .

نشانی ساختمان مدیریت منطقه خراسان و شعبه مرکزی مشهد :
مشهد ، خیابان امام خمینی ، حدفاصل سه راه دارایی و چهار چهار طبقه ، ساختمان مدیریت منطقه خراسان
شماره تماس مدیریت منطقه خراسان : 05132283201
شماره تماس شعبه مرکزی مشهد : 05132283202
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: