کد خبر: ۶۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۵ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - 10 February 2016
نشست هم اندیشی رویش‌های جوان انقلاب اسلامی با حضور جمعی از فعالان اصولگرا در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد.
نشست هم اندیشی رویش‌های جوان انقلاب اسلامی با حضور جمعی از فعالان اصولگرا در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد.

به گزارش راه امروز، مراسم هم اندیشی رویش‌های جوان انقلاب اسلامی غروب یک‌شنبه 18 بهمن با حضور حجت الاسلام حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز و جمعی از دانشجویان و اعضای فعال در جناح اصولگرا در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد. 
 
 در ابتدای این مراسم  شاهرخ رامین استاد دانشگاه،  ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر، گفت:
شهدا ناظر بر رفتار و انتخاب مردم هستند و انتخابات پیش‌رو قطعا گامی به سوی الگوی فرهنگ و سبک زندگی اسلامی است.

وی افزود: جبهه اصولگرا برخوردار از؛ سازماندهی علمی، رفتار دانشگاهی با زبان روز، آینده پژوهی و ترسیم راه آتی است و در این مسیر نیز از تمام ظرفیت‌های علمی استفاده می‌کند.  علی معافی نخبه فیزیک هسته ای و عضو سازمان انرژی اتمی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر آگاهی و استفاده از تیم متخصص ایرانی در زمینه انرژی هسته‌ای جهت جلوگیری از ایجاد هر گونه خللی در علم انرژی هسته ای، بيان كرد: تاكيد ايشان بر اين است كه ايران تا جايي كه مي‌تواند در حفظ دستاوردهاي خود كوشا باشد چرا كه اين امر تضميني خواهد بود بر اينكه خللي در علم غني‌سازي و علم فيزيك هسته اي انجام نگيرد.

 نخبه فیزیک هسته ای ادامه داد: بر اين اساس مصرانه و با نيروي مضاعف پا در عرصه گذاشتم و اميدوارم با لطف دوستان خدمتگزاري لايق چه در عرصه دانشگاهي در حضور اساتيدي چون رامين و چه در عرصه سياسي باشم. معافي در پايان خاطر نشان كرد: از اين رو اگر اطلاع رساني صحيحي به مردم به ويژه از زبان متخصصين انجام شود، يقينا رويكرد جوانان به جرياني كه مد نظر رهبري است، انجام خواهد شد.   همچنين در ادامه بهزاد معافی از پیشگامان انقلاب اسلامی در سخنانی، دانش مدیریت و فنون دوره انتخابات را دستاوردی مفید جهت جلوگیری از هرج و مرج ها و بد اخلاقی های انتخاباتی دانست و در ادامه به مرور خاطراتی از دوران انقلاب اسلامی پرداخت.

   لازم به ذکر است در انتهای این مراسم، مدارک فارغ التحصیلان به ایشان ارائه و از اساتید تقدیر به عمل آمد، ضمن اینکه از جمعی از اساتید و فارغ التحصیلان دوره مدیریت و فنون انتخابات تجلیل به عمل آمد.گفتنی است دوره مدیریت و فنون انتخابات با حضور 140 نفر از سراسر کشور به مدت 320 ساعت آموزش و با نگارش 15 عنوان کتاب برگزار شده است.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: