کد خبر: ۶۲۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - 02 February 2016
سیدحمیدن کلانتری با تاکید بر جذب سرمایه گذاری خارجی در مدل خدمات زنجیره ای تعاون گفت: تعاونی ها باید تلاش خود را در جهت ظرفیت سازی و ظرفیت آفرینی جذب سرمایه گذاری خارجی پس از برجام متمرکز کنند.
معاون وزیر کار گفت: تعاونی‌ها باید بر ارتقای کیفیت، کاهش هزینه‌ها و رقابت‌پذیری متمرکز شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحمیدن کلانتری با تاکید بر جذب سرمایه گذاری خارجی در مدل خدمات زنجیره ای تعاون گفت: تعاونی ها باید تلاش خود را در جهت ظرفیت سازی و ظرفیت آفرینی جذب سرمایه گذاری خارجی پس از برجام متمرکز کنند.

معاون وزیر کار با اشاره به اینکه تعاونی به معنی با هم کار کردن و در کنار هم قرار گرفتن ظرفیت ها است و موجب استفاده از ظرفیت های مختلف و با استفاده از سرمایه های اندک مردم می شود افزود: از بخش تعاون انتظارات زیادی است که یکی از آنها ایجاد هم افزایی و استفاده از ظرفیت های افراد است که به تنهایی قابل عرضه نیستند.

کلانتری با تاکید بر ظرفیت های بخش تعاون گفت: سوالی که مطرح می شود این است که مطلوبیت و نقطه قوت در شرایط قابل قبول در بخش تعاون چیست که در این خصوص باید به سهامدار شدن اعضای تعاونی ها به عنوان کمترین نقش تعاون اشاره کرد.

وی ادامه داد: اگر نگاه هم افزایی و بهره وری داشته باشیم، تعاونی ها می توانند نیازهای اعضا خود را برطرف کنند. معاون وزیر کار تعداد اعضای تعاونی های حمل و نقل کشور را ۱۷۸ هزار عضو و شاغلان در این تعاونی ها را ۵۴ هزار نفر اعلام کرد.

به گفته کلانتری، تعاونی ها باید بر ارتقای کیفیت، کاهش هزینه ها و رقابت پذیری متمرکز شوند. معاون وزیر تعاون با اشاره به نقش حمل و نقل در پسابرجام، بر ظرفیت سازی و ظرفیت آفرینی از طریق تعاونی ها برای استفاده از سرمایه گذاری خارجی تاکید کرد.

این مقام مسئول در وزارت کار با بیان اینکه مدل بخش تعاون مدل ارائه خدمات مکمل زنجیره ای است، جذب سرمایه گذاری خارجی را در این بخش پُر اهمیت خواند و گفت: نگاه های بازتر و نو در اندیشه های اتاق های تعاون استانی موجب هم افزیی بیشتر می شود. گسترش تعاونی به چند موضوع از جمله نهضت کیفیت، کاهش هزینه تمام شده و رقابت پذیری نیاز دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: