کد خبر: ۶۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۶ - ۲۸ دی ۱۳۹۴ - 18 January 2016
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم از ایمن سازی بوستان‌های شهری توسط شهرداری قم خبر داد و گفت: تعداد ناوگان اتوبوسرانی قم به 360 دستگاه اتوبوس افزایش می‌یابد.
نعمت‌الله عواطف رستمی به خدمات شهرداری قم در راستای ایمن‌سازی بوستان‌ها اشاره کرد و گفت: پس از اتفاقات رخ داده در بوستان‌ها که منجر به فوت دو نوجوان شد، شهرداری در راستای ایمن‌سازی بوستان‌ها گام برداشت و تاکنون 32 بوستان ایمن‌سازی شده است.

وی گفت: شهرداری قم در مدیریت جدید این طرح را در دستور جدی کار خود قرار داد و 50 میلیارد ریال نیز اعتبار در این راستا اختصاص داد که از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته قدردانی می‌کنیم.
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم همچنین به موضوع تلاش‌های شهرداری قم در تسهیل حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: متأسفانه زیرساخت‌های شهر در این زمینه مناسب نیست و با این وجود تلاش‌های خوبی در راستای رفع مشکلات مردم برداشته شده است.

وی گفت: در حال حاضر 260 اتوبوس در سطح شهر قم فعالیت می‌کنند چرا که 50 اتوبوس نیز به دلیل خرابی‌هایی که داشت کنار گذاشته شده بود که پس از تعمیر به ناوگان عمومی شهر باز می‌گردد.

عواطف‌رستمی به مصوبات سفر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: طبق این مصوبه قرار است 50 دستگاه اتوبوس خریداری شود که با این خرید تعداد اتوبوس‌های سطح شهر به 360 دستگاه خواهد رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: موضوع مهمی که باید به آن توجه شود فرهنگ‌سازی در خصوص استفاده از حمل و نقل عمومی است که در کاهش هزینه‌ها نیز موثر است. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: