کد خبر: ۶۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۲۵ دی ۱۳۹۴ - 15 January 2016
مدیرعامل بانک دی :
مراسم افتتاحیه ارزیابی مدیریت آموزش بانک دی بر اساس استانداردهای ISO 10015:1999 با حضور مدیرعامل بانک برگزار شد.
مراسم افتتاحیه ارزیابی مدیریت آموزش بانک دی بر اساس استانداردهای ISO 10015:1999 با حضور مدیرعامل بانک برگزار شد.

 دکتر احمد شفیع زاده در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های معاونت سرمایه انسانی و توسعه مدیریت در اجرای سیستم مدیریت آموزش متناسب با استانداردهای جهانی اظهار کرد: قرار گرفتن در معرض ارزیابی دیگران و مشخص شدن اندازه پیشرفت اقدامی شایسته است که امیدواریم بانک بتواند در حوزه آموزش گام‌های بلندتری بردارد.

مدیرعامل بانک دی خاطر نشان کرد: آموزش، اساسا یک شاخص ارزیابی سازمان‌ها و کیفیت مدیریت است و نشانگر قابلیت توسعه یافتن و پیشرویی سازمان‌هاست. امروزه هیچ سازمان موفقی وجود ندارد مگر اینکه دارای ساختار آموزش مناسبی باشد، چراکه آموزش در سازمان به توسعه دانش، حرفه‌ای و تخصصی کردن آن از طریق نشر توانایی‌ها و دانایی‌ها منجر می‌شود.

وی با بیان اینکه طی دوسال گذشته با اهتمام معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و همکارانشان اقدامات شایسته‌ای در بخش آموزش بانک دی انجام شده است، افزود: روش‌ها و تکنیک‌های مختلفی در آموزش وجود دارد که ممکن است از سازمانی به سازمان دیگر متفاوت باشد و شما هیچ مدیر آینده‌نگری را نمی‌توانید پیدا کنید که به موضوع آموزش توجه نکرده باشد.

شفیع‌زاده ادامه داد: ما باید همچنان اقدامات قوی‌تری در حوزه آموزش انجام دهیم و اطمینان داشته باشیم که کارکنان واحدهای مختلف متناسب با نیاز شغلی از تخصص و مهارت برخوردار شوند. آموزش و بهره‌وری ارتباط نزدیکی با هم دارند چرا که انتقال و توسعه مهارت‌ها از طریق آموزش انجام می‌شود. لذا آموزش با توسعه یافتگی و متعالی شدن سازمان‌ها مرتبط است و جزو لاینفک سازمان‌های توسعه یافته و پیشرو است.

مدیرعامل بانک دی ارزیابان حاضر در جلسه را مورد خطاب قرار داد و گفت: از ارزیابان می‌خواهم که سخت بگیرند، ما نمی‌خواهیم خودمان را فریب دهیم و فقط شعار بدهیم. ما می خواهیم پیشرفت کنیم و اگر خود را در معرض ارزیابی قرار می‌دهیم به این دلیل است می‌خواهیم دیگران ما را بسنجند. اگر ارزیابی سختگیرانه باشد باعث می‌شود جزئیات را ببینیم و از مسائل آسان عبور نکنیم.

در ادامه این مراسم مجتبی حیدری ـ معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت بانک دی ـ با ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های انجام شده در حوزه آموزش اظهار کرد: نگاه بانک دی به آموزش کارکنان از بدو استخدام شروع می‌شود و در طول دوران کاری همچنان ادامه می‌یابد. حتی در زمینه تجهیزات و فضای آموزشی نیز ساختمان مجزایی تهیه شده تا برگزاری دوره‌ها هم با احترام همراه باشد و هم در شان نام بانک دی باشد.

وی با تاکید بر اینکه آموزشی که در بانک دی به کارکنان ارائه می‌شود متفاوت از سایر سازمان‌هاست، ادامه داد: یکی از ویژگی‌های اصلی دوره‌های آموزشی در بانک دی بستر الکترونیکی آن است که همکاران پس از نیازسنجی و ارائه درخواست دوره‌های مرتبط را می‌گذرانند.
به گفته وی وجود برنامه مدون سالانه آموزشی، دوره‌های تخصصی مورد نیاز، انجام آموزش‌ غیر حضوری(LMS) و موارد متعدد دیگر از جمله ویژگی‌های خاص بانک دی در حوزه آموزش است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: