کد خبر: ۶۰۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۷ - ۲۱ دی ۱۳۹۴ - 11 January 2016
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی گفت: تصمیمی برای دریافت کارمزد بانکی جدید به خراسان رضوی ابلاغ نشده است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی گفت: تصمیمی برای دریافت کارمزد بانکی جدید به خراسان رضوی ابلاغ نشده است.

علی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار داشت: هم اکنون موضوع اخذ کارمزد در نظام بانکی بسیار مطرح می‌شود اما در واقع تعداد زیادی از بانک‌ها به ازای خدماتی که به مشتری می‌دهند مبلغی دریافت نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در تمام قراردادهای منعقد شده در بانک‎ها برای انواع افتتاح حساب کارمزدهای دریافت شده و یا مد نظر قید می‌شوند، خاطرنشان کرد: این موضوع در مورد تمام بانک‌ها و خدمات مختلف وجود داشته و هنوز نیز تصمیمی در بخش‌های جدید اخذ نشده است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی با بیان اینکه تمام تراکنش‌هایی که از بانکی به بانک دیگر انجام می‌شود باید بابت آن کارمزد پرداخت شود، تصریح کرد: برخی از این کارمزدها از جمله واریز پول به صورت کارت به کارت از مشتری کسر می‌شود و تعدادی از جمله گرفتن موجودی حساب بخشی از آن یعنی 100 تومان از مشتری و بخشی دیگر یعنی 400 تومان از بانک کسر می‌شود همچنین دریافت پول نقد از دستگاه‌های عابر بانک هیچ مجهی از مشتری کسر نشده و تمام آن را بانک پرداخت می‌کند.

صادقی افزود: در مورد دستگاه‌های پایانه فروش نیز این موضوع وجود دارد و تغییری در نحوه دریافت کارمزد آن برای بانک‌های دیگر ایجاد نشده است.

وی با بیان اینکه بخشی از درآمد بانک‌ها از طریق کارمزد دریافت می‌شود، اظهار داشت: تا کنون موردی از تغییر روند کارمزد نسبت به سابق در خراسان رضوی اعلام نشده و این درآمدهای بانکی به شکل سابق وصول می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: