کد خبر: ۵۹۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۱۷ دی ۱۳۹۴ - 07 January 2016
در زیر تبلیغات و کمپین‌های موفقی را که در این زمینه انجام شده است می‌بینیم. این تبلیغات نوآورانه می‌توانند تا مدت‌ها ذهن افراد جامعه را معطوف به خود کنند و سازمان‌ها و جامعه را با این مسوولیت اجتماعی آشنا کنند.
کارگران ابزار نیستند  

تفاوت بین یک کارگر و یک انسان چیست؟ همه آنها شایسته حقوق انسانی هستند. 

تبلیغات خلاقانه

اگر من پاندا بودم، بیشتر به من توجه می‌کردید؟ 

این تبلیغ توجه‌ها را به این مساله جلب می‌کند که باید به همه گونه‌های در معرض تهدید در کره زمین به یک اندازه توجه شود، نه فقط گونه‌هایی که از نظر ما جذاب هستند. 

تبلیغات خلاقانه

آنچه دور ریخته می‌شود، برمی‌گردد 

 پس انداختن زباله به دریا را متوقف کنید. 

تبلیغات خلاقانه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: