کد خبر: ۵۸۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۰۶ دی ۱۳۹۴ - 27 December 2015
بانک شهر در نخستین "جشنواره ملی رضایتمندی مشتری در حوزه بانک و بیمه" موفق به دریافت تندیس رضایتمندی مشتری شد.
بانک شهر در نخستین "جشنواره ملی رضایتمندی مشتری در حوزه بانک و بیمه" موفق به دریافت تندیس رضایتمندی مشتری شد.

 در این جشنواره که با هدف تبیین رعایت حقوق مصرف‌کنندگان در حوزه بانک و بیمه برگزار شد، از برترین‌های حوزه بانک و بیمه از منظر مشتری‌مداری، نیازسنجی مشتریان، ارائه خدمات مطلوب و رعایت حقوق مادی و معنوی مشتریان و ... توسط مدیران بانکی و بیمه‌ای قدردانی به‌عمل آمد.

در این جشنواره دکتر حسین محمدپورزرندی، مدیرعامل بانک شهر به‌ عنوان بانک حامی مورد قدردانی قرار گرفت و تندیس رضایتمندی مشتری را دریافت کرد.

بر همین اساس، در این جشنواره دکتر جعفری، رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان؛ دکتر موحدی، مدیرکل حقوقی وزارت امور اقتصادی و دارایی و دکتر بانک، معاون کل نهاد ریاست جمهوری حضور داشتند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: