کد خبر: ۵۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۰۳ دی ۱۳۹۴ - 24 December 2015
خوان رومن ریکلمه، بازیکن اسطوره ای فوتبال آرژانتین و باشگاه بوکاجونیورز، به تمجید از عملکرد ریورپلاته مقابل بارسلونا در فینال جام جهانی باشگاه ها پرداخت.
به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه گذشته ریورپلاته در فینال جام جهانی باشگاه ها، با 3 گل مغلوب بارسلونا شد و نتوانست قهرمانی این تورنمنت را نصیب فوتبال آمریکای جنوبی کند. ریکلمه که فصل 2002-2003 سابقه بازی برای بارسلونا را در کارنامه دارد، در همین رابطه به ESPN گفت:" به اعتقاد من فوتبال آمریکای جنوبی در حال حاضر فاصله اش با فوتبال اروپا بیشتر شده و شکست دادن قهرمان اروپا در جام جهانی باشگاه ها دشوارتر از همیشه است. 

من هوادار بوکا هستم، هوادار این تیم متولد شدم و همینگونه نیز از دنیا خواهم رفت ولی به عنوان یک کارشناس فوتبال باید از عملکرد ریورپلاته تقدیر کنم. معتقدم گایاردو در این تیم کار بزرگی انجام داده؛ با این حال نمی توانست مقابل بهترین بارسلونا تاریخ کاری از پیش ببرد. به این بارسلونا هر تیمی خواهد باخت. اگر مسی و نیمار روز خوبشان نباشد، سوارز هنرنمایی می کند. با این سه مهاجم، شکست دادن بارسا کار واقعا دشواری است."

ریکلمه در مورد شانس قهرمانی آرژانتینی ها در دور جدید لیبرتادروس گفت:"در حال حاضر فوتبال برزیل دچار افت در رده باشگاهی و ملی شده و فوتبال آرژانتین باید از این فرصت استفاده کند. امیدوارم امسال بوکا قهرمان لیبرتادورس شود اما اگر بوکا هم بجای ریور مقابل بارسلونا قرار می گرفت بازی را می باخت."
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: