کد خبر: ۵۶۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۸ - ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - 05 December 2015
در این مراسم همتی طی سخنانی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 90 درصد تامین مالی کشور در اختیار بانک‌هاست گفت: این میزان باید به زیر 50 درصد کاهش یابد.
در جلسه‌ای با حضور همتی مدیرعامل بانک ملی ایران و مهندس نیکبخت استاندار همدان، نحوه تامین مالی برخی واحدهای تولیدی در استان همدان مورد بررسی و بحث و تبادل نظر قرار گرفت. در این جلسه همتی بر عزم جدی بانک ملی ایران در حمایت از تولید و نقش آفرینی در اقتصاد کشور و استان تاکید کرد.

 همچنین در این سفر طی مراسم دیگری با حضور عبدالناصر همتی مدیر عامل بانک، مهندس نیکبخت استاندار همدان، پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مدیران و مسئولان ارشد بانک و استان، کلنگ احداث درمانگاه توسط بانک ملی در شهرستان کبودر آهنگ به زمین زده شد.

در این مراسم همتی طی سخنانی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 90 درصد تامین مالی کشور در اختیار بانک‌هاست گفت: این میزان باید به زیر 50 درصد کاهش یابد.

وی با بیان این مطلب که با کمک دولت و کارکنان، بانک ملی ایران از وضعیت دشوار خود عبور کرده و به جایگاه اصلی خویش بازگشته است خواستار حمایت همه جانبه مسئولان از شبکه بانکی کشور شد.

همتی افزود: بانک ملی هیچ‌گونه محدودیتی در زمینه کمک به صنعت کشور و واحدهای تولیدی نداشته و جهت تامین منابع مالی واحدهای تولیدی آمادگی کامل دارد.

پور‌مختار، رئیس کمیسیون اصل90 مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی با اشاره به ارائه لایحه خروج از رکود توسط دولت به مجلس محترم از نقش اساسی و مهم بانک‌ها در اجرای این لایحه خبر داد.

وی همچنین مسئولیت اجتماعی بانک‌ها را در کنار نقش‌آفرینی آنان در اقتصاد مهم ارزیابی کرد و اقدام بانک ملی ایران در احداث درمانگاه را اقدامی مناسب در راستای اجرای صحیح این مسئولیت برشمرد.

استاندار همدان نیز در این مراسم ضمن اظهار رضایت از عملکرد بانک ملی در استان همدان، مدیریت فعلی بانک ملی کشور را مدیریت علمی در راستای اهداف و سیاست‌های دولت خدمتگزار دانست و ضمن تشکر از دکتر همتی به لحاظ توجه خاص و ویژه به تولید و صنعت و کارآفرینی، از اقدام ویژه بانک ملی در زمینه احداث درمانگاه در شهرستان کبودرآهنگ قدردانی کرد.

این درمانگاه از محل 5 درصد از 2 درصد اعتبارات فرهنگی صندوق قرض‌الحسنه پس‌انداز ملی ایران و با زیربنای 850 مترمربع در یکی از مناطق محروم شهرستان کبودرآهنگ احداث و جهت بهره‌برداری تحویل دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان قرار می‌گیرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: