کد خبر: ۵۶۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۲ - ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - 04 December 2015
واگن 6 قطار 183 رجا، از مشهد به مقصد اراک دچار نقص فنی و از ریل خارج شده و کسی پاسخگو نیست.

واگن 6 قطار 183 رجا، از مشهد به مقصد اراک دچار نقص فنی و از ریل خارج شده و کسی پاسخگو نیست.

یکی از مسافران حاضر در قطار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: واگن 6 قطار 183 رجا از مشهد به مقصد اراک  دچار نقص فنی شده و مسافران به واگن رستوران منتقل و سیس واگن 6 را از ریل خارج کردند. 

وی افزود: در پی اعتراض مسافران که چرا آنها به اینجا منتقل شدند کسی پاسخگو نیست و مسافران این واگن به سمت تهران در حرکت هستند و این مسافران در حالت سردرگمی به سر می‌برند.

گفتنی است؛ قلی نژاد مدیر  وابط عمومی رجا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبر نگاران گفت: قطار مشهد اراک به دلیل داغ شدن بیش از حد سر محور واگن شماره ۶ باعث شده بود دیسک ها به  ترمزهای قطار چسبیده  و مانع حرکت این واگن شود.
 
وی با اشاره به اینکه این واگن فوق  در ایستگاه نقاب استان خراسان از واگن های دیگر این قطار جدا شده افزود بخشی از مسافران این واگن را به واگن های دیگر و مابقی  به واگن رستوران قطار انتقال داده شده اند.

وی گفت : این قطار  در حال حاظر در حال حرکت به سمت تهران است و در تهران واگنی اماده شده و به محض ورود به قطار متصل خواهدشد و مسافران اراک  به آن واگن انتقال داده خواهند شد و به منظور جبران مشکل به وجود امده برای مسافرین واگن فوق کل مبلغ   بلیط به مسافرین عودت خواهد شد.

این در حالیست که تعداد مسافرین این قطار ۴۴۰ نفر در ۱۱ واگن بوده که ۴۰ نفر در واگن شماره ۶ حضور داشتند.

این قطار در ساعت ۵ صبح به تهران خواهد رسید و بعد اتصال واگن جدید به قطار به مسیر خود ادامه خواهد داد.
برچسب ها: واگنی ، قطار ، مسافران
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: