کد خبر: ۵۳۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - 02 November 2015
مصطفی سالاری استاندار بوشهر در نشست مشترک با خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران بر گسترش همکاری‌ها با این بانک و بهره‌مندی از خدمات آن برای اجرای پروژه‌ها و طرح‌ها به ویژه در روستاها تأکید کرد.
مصطفی سالاری استاندار بوشهر در نشست مشترک با خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران بر گسترش همکاری‌ها با این بانک و بهره‌مندی از خدمات آن برای اجرای پروژه‌ها و طرح‌ها به ویژه در روستاها تأکید کرد.

سالاری در این نشست ضمن تبیین وضعیت عمرانی روستاهای استان تصریح کرد: باید با انجام اقدامات زیربنائی و گسترش خدمات در همه بخش‌ها بتوانیم روستاها را تقویت کرده و علاوه بر آن با ارائه آموز‌ش‌های لازم جهت توانمندسازی روستائیان و پرداخت تسهیلات اشتغال‌زائی به آنان از مهاجرت بی‌رویه به شهرها نیز جلوگیری کنیم.

وی ضمن حمایت از گسترش خدمات متنوع پست‌بانک ایران در روستاها عنوان کرد: پست‌بانک‌ایران، فعالیت‌ها و خدمات ارزنده‌ای در روستاها انجام می‌دهد و انتظار این است که نقش خود را بیش از پیش پررنگ‌تر کرده و خدمات متنوعی را به این قشر ارائه کند.

سالاری ظرفیت پست‌بانک‌ایران را بسیار خوب و ارزنده توصیف کرد و اظهارداشت: دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان به زودی همکاری خود را با پست بانک ایران بیشتر کرده و منابع مالی را به این بانک منتقل خواهند کرد.

استاندار بوشهر تأکید کرد: طرح‌های توسعه‌ای و برنامه‌های استانداری در نقاط روستائی استان به ویژه در حوزه‌های آموزشی، اجتماعی، فرهنگی و پولی و بانکی پس از انعقاد قرارداد همکاری با پست بانک ایران از طریق این بانک انجام می‌شود.

فرحی مدیرعامل پست بانک ایران نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد این بانک و استقبال از گسترش همکاری‌های متقابل گفت: فعالیت‌‌های پست‌بانک‌ایران دراستان بوشهر درحال توسعه کمی و کیفی می‌باشد و آمادگی ارائه خدمات پولی و مالی به ویژه در نقاط روستائی تأکید نمود.

وی ضمن تقدیر از حمایت استانداری و افزایش سطح همکاری‌ها تصریح کرد: قطعاً طرح‌های ارائه شده استانداری برای روستاها با انجام کارشناسی لازم و ارائه تسهیلات مناسب، موجب اشتغال‌زائی و رونق اقتصادی روستاها شده و این بانک همواره از آنها استقبال می‌کند.

محمدحسن باستی معاون عمرانی استانداری بوشهر هم در این نشست گفت: پست‌بانک ایران به جهت گستردگی و تنوع خدمات، ظرفیت خاص و فرصت خوبی برای توسعه روستائی دارد و بر همین اساس، همکاری‌ها را با این بانک گسترش می‌دهیم.

وی با تأکید برتوجه به قابلیت‌ها و توانمندی‌های روستاها اظهارداشت: پست‌بانک‌ایران با ارائه خدمات و بسته‌های مالی، می‌تواند کمک خوبی جهت پیشرفت و اشتغال‌آفرینی در روستاها داشته باشد.
همچنین سعید راستی مدیرکل دفتر امور شهری و حسین‌عالی‌نژاد مدیرکل امور روستائی و شوراهای استانداری بوشهر در این نشست تصریح کردند: پست‌بانک‌ایران تنها بانکی است که جهت توسعه کسب و کار در روستاها فعالیت می‌کند و نگاه استانداری به روستاها، نگاه حمایتی است و لازم است دفاترخدمات بانکی ساماندهی شده و حضور بیشتری در روستاها داشته باشند. گفتنی است: خسرو فرحی به همراه تنی چند از مدیران ستادی از برخی شعب و دفاترخدمات بانکی مدیریت شعب استان بوشهر نیز بازدید و درجلسه شورای اداری این استان شرکت کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: