ایسوس توانست برای سومین سال پیاپی عنوان با ارزشترین برند تایوانی را کسب کند، ارزش این برند 1.78 میلیارد دلار تخمینزده میشود.
به گزارش سرویس بازار ایسنا، هر ساله وزارت اقتصاد تایوان با همکاری موسسه Interbrand انگلستان اقدام به رتبهبندی شرکتهای تایوانی میکند، بر اساس آخرین گزارش از سوی این دو نهاد، برند ایسوس با ارزشی بالغ بر 1،78 میلیارد دلار توانست برای سومین سال پیاپی و در سال 2015 عنوان با ارزشترین برند تایوانی را از آن خود کرده و خود را از رقبای سرشناس و قدرتمند جدا کند.
ایسوس در سال 2015 به توسعه گروه محصولات با مفهوم Zen-inspired و خانواده محصولات مخصوص بازی (Republic of Gamers (ROG پرداخت و توانست بازار خورد را گسترش دهد.
این شرکت در سال 2015 دو خانواده مهم از محصولات Zen معرفی کرد، ZenPad و ZenFone که پرچمدار آن ZenFone 2 است. این محصولات نقش بسزایی در کسب در آمد ایسوس در سال 2015 داشته است. همچنین با معرفی GX700 قویترین نوتبوک مخصوص بازی در دنیا به همراه سیستم خنک کننده مایع و لپتاپ G752 که مجهز به خلاقانهترین صفحه کلید مخصوص بازی در دنیا است، توانست در خانواده ROG محبوبیت و ارزش برند خود را بالاتر ببرد.