کد خبر: ۵۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۶ - ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - 16 October 2015
رئیس هیات مدیره شرکت بیمه فرانسوی ناسکو با رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت و گو کرد و از آمادگی همگاری با شرکت های بیمه ایرانی خبر داد.
بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه ؛رئیس هیات مدیره شرکت بیمه فرانسوی ناسکو با رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت و گو کرد و از آمادگی همگاری با شرکت های بیمه ایرانی خبر داد.

 محمد ابراهیم امین در این دیدار درخصوص جذب سرمایه گذاری های خارجی در شرکت های بیمه ایرانی راهکارهای خود را ارائه داد.

گابریل بژانی رییس هیات مدیره شرکت بیمه ناسکو نیز از صنعت بیمه کشورمان به عنوان ظرفیتی جدی برای بیمه گران خارجی یاد کرد و گفت: این بیمه گران مشتاقانه برای سرمایه گذاری در این صنعت ابراز آمادگی کرده اند. 

وی با استقبال از حضور شرکت های بیمه خارجی در بازار بیمه ایران، ابراز امیدواری کرد که در شرایط پساتحریم شرکت های بیمه دنیا بتوانند نقش پررنگ تری در بازار بیمه ایران ایفا کنند.

رئیس هیات مدیره شرکت بیمه ناسکو از دور جدید همکاری این شرکت با بازار بیمه ایران خبر داد و گفت: شرکت ناسکو همواره برای حفظ همکاری با بازار بیمه در ایران تلاش کرده است.

وی همچنین از آمادگی شرکت ناسکو برای انتقال تجارب خود به بازار بیمه در ایران خبر داد و با اشاره به تاسیس دفتر ارتباطی ناسکو در تهران، افزود: تصور بر این بود که ایجاد این دفتر به نفع صنعت بیمه در ایران باشد اما با گذشت زمان ثابت شد که این امر یک نفع دو جانبه است و باعث توسعه فعالیت شرکت ناسکو شده است و فعالیت های این شرکت را در منطقه گسترش می دهد.

در این دیدار گابریل بژانی با قدردانی از حمایت های رییس کل بیمه مرکزی در امر برگزاری سمینار آموزشی این شرکت در تهران ، ابراز امیدواری کرد که چنین سمینارهایی در آینده در سطوح بالاتری برگزار شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: