کد خبر: ۵۲۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - 15 October 2015
​اسماعيل لل‍ه‌گاني مديرعامل بانك صادرات ايران در بازديد از شعب اين بانك در استان اصفهان افزايش رضايت‌مندي مشتريان را مورد تأكيد قرار داد.
​اسماعيل لل‍ه‌گاني مديرعامل بانك صادرات ايران در بازديد از شعب اين بانك در استان اصفهان افزايش رضايت‌مندي مشتريان را مورد تأكيد قرار داد.

پ مديرعامل اين بانك در بازديد از شعب استان اصفهان ضمن ديدار و گفتگو با كاركنان بر رعايت حقوق مشتريان، افزايش رضايتمندي آنان و ارتقاء سطح خدمات الكترونيكي تأكيد و افزود: در دنياي كنوني كسب و كارها بر اساس مشتري‌مداري و رضايت‌مندي مشتريان بوده كه اين مهم از ابتداي تأسيس بانك صادرات ايران در اولويت برنامه ها بوده و از بدو تأسيس شعار حق با مشتري است را انتخاب و همواره بر اجراي برنامه‌هايي كه داراي ارزش‌هاي مشتري‌مدارانه است تأكيد شده است.

وي افزود: كليدي‌ترين عامل در كسب رضايت و وفادارسازي مشتريان ارايه خدمات مناسب است كه در اين زمينه تلاش خواهد شد تا خدمات و محصولاتي متناسب با نياز و انتظارات مشتريان تعريف و ارايه گردد.

لل‍ه‌گاني با بيان مزاياي بانكداري الكترونيك خاطرنشان ساخت: هدف ما در اين زمينه اين است تا با ارتقاي امكانات سخت‌افزاري و نرم‌افزاري سطح كيفي خدمات الكترونيكي خود را ارتقا و به استانداردهاي جهاني برسانيم به گونه‌اي كه خدمات بانك در هر زمان و مكاني براي مشتريان قابل دسترس باشد.

وي تصریح کرد: ارتقا سطح خدمات و افزایش رضایت مندی مشتریان و ارباب رجوع از جمله اهدافی است که به صورت جدی دنبال می شود در این زمینه این بانک برنامه افتتاح و راه اندازی ٥٠٠ واحد سوپر مارکت مالی را در دستور کار قرار داده است.كه این واحدها آمادگی دارند تا علاوه بر خدمات بانکی و خدمات مالی نظیر خدمات بیمه ای، صرافی، کارگزاری و ... را به متقاضيان ارایه نمایند.

مديرعامل در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به چالش‌هاي پيش‌روي توليد گفت: امروزه يكي از چالش‌هاي پيش‌روي توليد ركود حاكم بر اقتصاد كلان و نبود سرمايه در گردش در بخش هاي مولد است كه در اين رابطه اين بانك تدابير و تمهيداتي انديشيده و آمادگي دارد تا در قالب بسته اعتباري نسبت به تأمين منابع مورد نياز بخش هاي توليدي اقدام نمايد.

وي افزود: راه خروج از ركود و ايجاد رونق اقتصادي در حمايت از توليد و توليدگران واقعي است كه اين امر مي‌تواند در كنار افزايش اشتغال زمينه رشد اقتصاد و رونق اقتصادي را فراهم سازد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: