کد خبر: ۵۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۸ - ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - 03 October 2015
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی این بانک در حوزه توسعه بانکداری الکترونیک، از روند صعودی فعالیت‌های بانک شهر در این حوزه خبر داد.
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی این بانک در حوزه توسعه بانکداری الکترونیک، از روند صعودی فعالیت‌های بانک شهر در این حوزه خبر داد.

 حسین محمدپورزرندی با تاکید بر توسعه پیشخوان‌های شهرنت گفت: این پیشخوان‌ها و توسعه آن به جای توسعه شعب فیزیکی از اقدامات مهم بانک شهر است که با جدیت دنبال می‌شود و با راه‌اندازی پیشخوان‌ها و ارائه خدمات به شهروندان، عملاً شعار شهر تعطیل نیست این بانک محقق شده است.

وی معرفی دستگاه‌های خودبانک(VTM) برای نخستین بار از سوی بانک شهر را از تحولات مهم در سیستم بانکداری کشور دانست و افزود: ارائه شش خدمت مهم بانکی از طریق این دستگاه به صورت 24ساعته از اقداماتی است که هم‌اکنون تنها در برخی کشورهای اروپایی و پیشرفته وجود دارد.

مدیرعامل بانک شهر تصریح کرد: شهروندان با مراجعه به پیشخوان‌ها و از طریق دستگاه‌های خودبانک، این امکان را دارند تا با کارمند بانک در شعبه مجازی ارتباط برقرار کرده و همه امور بانکی خود را به این ترتیب انجام دهند.

پورزرندی خاطرنشان کرد: امروز بانک شهر این آمادگی را دارد تا خدمات مربوط به حوزه مدیریت شهری را نیز در پیشخوان‌های شهرنت انجام دهد.

وی در ادامه اظهارکرد: پارسال 40پیشخوان‌ در سطح کشور فعال بود که تعداد آن در سال‌ جاری به 250 پیشخوان افزایش خواهد یافت.

به گفته پورزرندی، راه‌اندازی کارت‌های شهروندی و امکان استفاده آن در شبکه مترو و اتوبوس از دیگر اقدامات مهم صورت گرفته از سوی بانک شهر در حوزه توسعه بانکداری الکترونیک بود.

مدیرعامل بانک شهر همچنین از آمادگی این بانک در حوزه خدمات‌ ارزی و صرافی در پیشخوان‌های شهرنت خبر داد و گفت: زیرساخت‌های لازم در این زمینه انجام شده و با صدور مجوز بانک مرکزی، امکان مبادلات ارزی در پیشخوان‌های شهرنت نیز فراهم خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: