کد خبر: ۵۰۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - 26 September 2015
بانك قوامين 85 ميليارد ريال وام قرض الحسنه در غالب طرح خاتم و با هدف تسهيل اشتغال، ازدواج و تامين مسكن جوانان به متقاضيان پرداخت كرد.
بانك قوامين 85 ميليارد ريال وام قرض الحسنه در غالب طرح خاتم و با هدف تسهيل اشتغال، ازدواج و تامين مسكن جوانان به متقاضيان پرداخت كرد.

در طرح خاتم که  با هدف ترويج سنت قرض الحسنه و حمايت از اقشار آسيب پذير جامعه از طريق تسهيل اشتغال، ازدواج و تامين مسكن در شعب اين بانك در سراسر كشور اجرا شد 1437 فقره وام قرض الحسنه  به نهادهاي خيريه مانند كميته امداد و سازمان بهزيستي پرداخت گرديد.

بر پايه اين گزارش بانك قوامين با عنايت به سياست ها و تدابير ابلاغي بانك مركزي و در راستاي ترويج سنت قرض الحسنه وام طرح خاتم را در سبد خدماتي خود جاي داد و 85 ميليارد و 836 ميليون و 560 هزار ريال وام  قرض الحسنه طي سال 93 و نيمه نخست سال جاري به اقشار نيازمند جامعه پرداخت كرد.

اين گزارش حاكي است: وام مذكور به تعداد 1437 فقره در غالب وام قرض الحسنه ازدواج از طريق ثبت در وام های سامانه ازدواج بانك مركزي (ج . ا. ا) وام اشتغال زايي و تامين مسكن و نيز وام قرض الحسنه حمايتي به كميته امداد امام خميني (ره) پرداخت گرديده است.

در اين گزارش آمده است به پاس قدرداني از مشاركت مردم در طرح خاتم و نيز ارج نهادن به نيت خيرخواهانه سپرده گزاران اين طرح، به زودي جشنواره بزرگ حساب هاي قرض الحسنه خاتم بانك قوامين با جوايزي ارزنده آغاز خواهد شد.

كليه علاقه مندان به شركت در اين جشنواره بزرگ مي توانند از هم اكنون نسبت به افتتاح حساب قرض الحسنه خاتم و يا تكميل موجودي خود در شعب اين بانك در سراسر كشور اقدام نمايند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: