کد خبر: ۵۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - 22 September 2015
کمپانی اپل از شرکت های چند ملیتی آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در شهر کوپرتینو ایالت کالیفرنیا در دره سیلیکون واقع شده است.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(فناوری)؛ کمپانی اپل از شرکت های چند ملیتی آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در شهر کوپرتینو ایالت کالیفرنیا در دره سیلیکون واقع شده است. این کمپانی در زمینه تولید محصولات الکترونیکی همچون رایانه های شخصی و به ویژه گوشی های هوشمند حضوری درخشان داشته است البته این کمپانی به تولید نرم افزار های کامپیوتر نیز می پردازد. اما حضور موثر این برند در بازار رقابتی گوشی های همراه بسیار مشهود است و استقبال مردمی فراوانی را دارد. از این رو به معرفی محصولی از این کمپانی می پردازیم که به زودی وارد بازار فروش گوشی های هوشمند خواهد شد تحت عنوان آیفون 6 اس.

آیفون 6 اس و 6 اس پلاس سپتامبر 2015 معرفی شد. این گوشی هوشمند به زودی وارد بازار فروش گوشی های همراه خواهد شد. ابعاد آن 138.3 در 67.1 در 7.1 میلی متر و وزن آن 143 گرم است. صفحه نمایش 4.7 اینچی بوده و دارای سنسور فینگر پیرینت است. رزولوشن صفحه نمایش نیز 750 در 1334 و تراکم پیکسلی آن 326 پی پی آی است. از قابلیت های افزوده شده به این نسخه می توان از نمایش تاچ سه بعدی نام برد که ویژگی درخور توجه در این گوشی هوشمند خواهد بود.

سیستم عامل این آیفون آی او اس است و گوشی در سه نوع مختلف با حافظه های داخلی 16، 64 و 128 عرضه می شود. دوربین پشت 12 مگا پیکسل و دوربین جلو 5 مگا پیکسلی است. باتری هم از نوع پلیمر لیتیم و 1715 میلی آمپر در ساعت خواهد بود. نسبت به نسخه های قبلی یک رنگ جدید نیز تحت عنوان رز گلد اضافه شده است. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: