کد خبر: ۲۲۴۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۴ - 13 April 2025
اختصاصی بانکداری ایرانی؛
در دنیای پرتلاطم فناوری و خدمات مالی، رشد و توسعه یک برند همگام با انتظارات مشتریان تغییراتی در بازار ایجاد می کند و می‌تواند جانی دوباره به یک کسب‌وکار ببخشد و آن را نو کند.

در دنیای پرتلاطم فناوری و خدمات مالی، رشد و توسعه یک برند همگام با انتظارات مشتریان تغییراتی در بازار ایجاد می کند و می‌تواند جانی دوباره به یک کسب‌وکار ببخشد و آن را نو کند.

به گزارش  بانکداری ایرانی، اقتصاد کشور ما بانک محور است و رقابت بانک ها باعث شده است که بانک ها خدمات کیفی را اتقا دهند و در جهت بازاریابی و بازارسازی و معرفی ظرفیت‌های خود تلاش کنند. آنها برای بهبود و ارتقا حس وفاداری مشتریان خود به دنبال راهبردهای گوناگون مدیریتی و ارائه تصویری مطلوب از برند خود هستند.

بانک اقتصادنوین، به عنوان نخستین بانک خصوصی کشور، پس از مدتی کم‌رنگ بودن در فضای تبلیغاتی، فعالیت‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی خود را با رویکردی متفاوت از سر گرفته است. این بانک مفهوم «انتخاب» را به عنوان محور اصلی پیام‌ها مورد توجه قرار داده است، مفهومی که در فضای رقابتی امروز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به نظر می‌رسد رویکرد فعلی در راستای توسعه دامنه مخاطبان و پاسخ‌گویی به طیف وسیع‌تری از نیاز‌های بازار است. این بانک ظاهراً در حال آماده‌سازی بستر ذهنی و ارتباطی برای معرفی خدمات و محصولات نوآورانه‌ای است که تاکنون در سبد خدمات آن کمتر دیده می‌شد.


این تحول نه تنها نشان از درک عمیق بانک از تغییرات محیطی و رفتاری مشتریان دارد، بلکه می‌تواند مقدمه‌ای برای معرفی محصولات و خدمات نوآورانه و متنوع‌تری در آینده‌ای نزدیک باشد.

بانک اقتصادنوین علاوه بر تبلیغات محیطی سعی دارد با روش های خلاقانه، هم به احیای خود بپردازند و هم نام خود را به شکل ماندگارتری در ذهن مخاطب حک کنند.

ورود به دنیای هنر، یک استراتژی نوین و راهبردی است که نه تنها به تقویت جایگاه برندها کمک می کند، بلکه ارتباطی عمیق‌تر و معنادارتر با جامعه برقرار می سازد. این بانک با توجه به اهمیت این موضوع، به پشتیبانی مالی از برنامه گفت و گو محور «سپنج» ورود کرده است. تقویت فرهنگ تفکر، اندیشیدن و خردورزی در جامعه، هدف ورود به این حوزه عنوان شده است.

این برنامه با تاکید بر خروج از روزمرگی و ارتقای سطح آگاهی عمومی، تلاش دارد بستری برای ترویج خردورزی و نگاهی نو به زندگی فراهم کند. حمایت از این برنامه، نشان‌دهنده تعهد بانک اقتصادنوین به مسئولیت‌های اجتماعی و توسعه فرهنگی کشور است .

با این فرایند، می توان دریافت که بانک اقتصاد نوین، راهی نوین را در پیش گرفته است؛ راهی برای خروج از روزمرگی و ورود به دنیای نوین بانکداری.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: