کد خبر: ۴۹۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - 23 August 2015
هدف ایجاد انسجام سازمانی و هم افزایی بین کارکنان و نمایندگان می باشد. حرکت به سمت نشاط و تعالی سازمانی مهم است، شرکت توانسته در هجده ماه گذشته بالغ بر 450 میلیارد از تعهدات خود را به بیمه گذاران پرداخت نماید که این مبلغ خسارت پرداختی در صنعت بیمه بسیار قابل توجه می باشد.
بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه ؛ مدیرعامل شرکت بیمه دی به همراه چند تن از معاونین و مدیران ستادی از شعبه همدان بازدید کرد.

در در ابتدای این نشست که با حضور نمایندگان و کارکنان شعبه برگزار شد، مدیر شعبه همدان ضمن خیر مقدم به مدیریت محترم عامل و معاونین و مدیران ستادی گزارشی از عملکرد شعبه را ارائه نمود.

مهندس بختیاری با اظهار خوشنودی از حضور در جمع همکاران و نمایندگان گفت: هدف ایجاد انسجام سازمانی و هم افزایی بین کارکنان و نمایندگان می باشد. حرکت به سمت نشاط و تعالی سازمانی مهم است، شرکت توانسته در هجده ماه گذشته بالغ بر 450 میلیارد از تعهدات خود را به بیمه گذاران پرداخت نماید که این مبلغ خسارت پرداختی در صنعت بیمه بسیار قابل توجه می باشد.

مدیرعامل شرکت بیمه دی همچنین افزود: رعایت سلامت، انضباط مالی، حرفه ای گری و دانش فنی بالای کارکنان و نمایندگان لازمه حرکت بر مسیر موفقیت است. 

در ادامه، کشاورز معاون فروش و توسعه بازار و رجبی مدیر امور شعب و نمایندگان درخصوص برنامه ریزی برای فروش بیشتر و رسیدن به بودجه ابلاغی را متذکر شدند.
در پایان نشست، نمایندگان به طرح پیشنهادات و مشکلات خود پرداختند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: