کد خبر: ۴۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۹ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - 16 August 2015
برگزاری برنامه های متنوع در قالب جشنواره های فصلی از جمله اقدامات حوزه گردشگری جزیره کیش در سالهای اخیر برای جذب گردشگران بوده است.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد:  جشنواره تابستانی کیش، فرصت مناسبی است تا گردشگران با حضور در جزیره کیش علاوه بر دیدن مناظر طبیعی و بکر دریایی با خریدی متفاوت و حضور در جشنواره های مختلف اوقات خوشی را سپری کنند و گردشگران هجدهمین جشنواره تابستانی کیش از خدمات و جوایز ویژه ای هم بهره مند می شوند.

در این جشنواره ها سعی شده است براساس سلایق و علاقه مندی خانواده ها با ایجاد تنوع و جاذبه برای آنها انگیزه سفر ایجاد شود.

جشنواره های خرید و سلامت، مسابقه بازیهای کامپیوتری، اجرای کنسرت، رالی تور، مسابقات ورزشی، برنامه های استقبال در فرودگاه و اجرای جُنگ شادی در تالار شهر از جمله برنامه های متنوع جشنواره تابستانی کیش است.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش می گوید: در هجدهمین جشنواره تابستانی کیش درکنار توجه به اجرای برنامه های نشاط آور برای سنین مختلف و اهدای جوایز ارزنده ای مانند هر شب یک دستگاه خودرو به همراه جوایز نقدی، ارائه تخفیف، یک دستگاه لودر در رالی جایزه بزرگ کیش و بسیاری برنامه ها و جوایز ارزنده دیگر، جشنواره سلامت در حال برگزاری است.

محب خدایی می افزاید: از آنجا که پیشگیری همواره مقدم بر درمان است و در بیشتر مواقع خانواده ها به علت کمبود وقت، مشغله کاری و خانوادگی، هزینه های بالای درمانی، ترافیک شهری و نوبت دهی طولانی مدت پزشکان حاذق کمتر به بررسی وضع سلامت خود می پردازند، امسال وجود امکانات خوب بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی جزیره کیش و حضور پزشکان مجرب کشور، جشنواره سلامت در کیش برگزار شده است.

وی اضافه می کند: برپایی جشنواره سلامت درکنار جشنواره تابستانی فرصتی مغتنم برای خانواده هاست تا در روزهای سفر ضمن برخورداری از جشن های شاد و تفریحات جزیره زیبای کیش با هزینه ای مناسب و بدون اتلاف وقت از حضور متخصصانی در زمینه های تشخیص سلولهای سرطانی و کبد چرب، فایبرواسکن، زنان، زایمان و نازایی،لاپاروسکوپی پیشرفته، پوست، مو و زیبایی، طب سنتی و سوزنی و خدمات ماسه و آب درمانی بهره مند شوند.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش همچنین درباره برگزاری مسابقات بازیهای کامپیوتری در جشنواره تابستانی می گوید: این مسابقات در مرحله اول برای علاقه مندان داخل کشور در کیش برگزار می شود و در مرحله دوم از اوایل مهر نفرات برتر این رقابت ها در مسابقات آسیایی که در جزیره کیش برپا می شود با 80 شرکت کننده کشورهای مختلف رقابت می کنند.

محب خدایی می افزاید: برای کودکان و نوجوانان هم در جشنواره تابستانی کیش برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده است تا سفر به جزیره کیش برایشان زیبا و پرخاطره باشد.

او اضافه می کند: برنامه های ویژه کودکان با نام دهکده لاکی و دلفی در جشنواره تابستانی کیش از دیگر برنامه های مفرحی است که ویژه گروه سنی کودک طراحی شده و در این دهکده کودکان با شخصیت های عروسکی با نامهای لاکی و دلفی آشنا می شوند که این عروسکها 2 شخصیت اصلی در حوزه گردشگری کیش هستند و درکنار آن برنامه های زیادی مانند گریم کودکان در بازارها و نمایش های مختلف برای آن برگزار می شود.

به گفته مسئولان جزیره کیش، سومین جشنواره رالی تور نیز با هدف جذب گردشگر، آموزش ایرانگردی و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از دیگر برنامه مفرح و شادی است که در کیش برگزار و جوایز آن از جمله تسهیلات سفر به کیش و جوایز ارزنده نقدی به گردشگران اهدا می شود.

اجرای برنامه های شاد در مراکز تجاری و بازارها، برگزاری کنسرت های موسیقی و جنگ های شاد شبانه از دیگر برنامه های جشنواره تابستانی کیش است که همواره با استقبال گسترده هموطنان و گردشگران داخلی و خارجی همراه بوده است.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، کنترل کیفی و کمی کالاها در مبادی ورودی را از جمله اقداماتی بیان می کند که برای بهبود گردشگری خرید و رونق اقتصادی بازارها به همت معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش درحال اجراست.

محب خدایی می گوید: در مدت برگزاری این جشنواره روزانه در مراسم قرعه کشی بازارها یک دستگاه خودرو به قید قرعه به گردشگران اهدا می شود و علاوه بر این گردشگران از تخفیف 10 تا 30 درصدی مراکز خرید بهره مند می شوند و جامعه بازاریان و بازرگانان کیش هم هر روز تا سقف 10میلیون تومان جایزه ویژه برای گردشگران در نظر گرفته اند.

جشنواره تابستانی کیش هرسال اول تابستان شروع می شود که چندسالی است به علت همزمانی با ماه مبارک رمضان کمی به تعویق می افتد، امسال هجدهمین جشنواره تابستانی کیش از بعد عید فطر با جشنواره خرید آغاز شده است .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: