کد خبر: ۴۸۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - 13 August 2015
ولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با همراهی حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک در راستای تکریم و بزرگداشت شهدا با خانواده معظم شهیدان طوقانی دیدار و از وضعیت زندگی آنان جویا شد.
دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با همراهی حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک در راستای تکریم و بزرگداشت شهدا با خانواده معظم شهیدان طوقانی دیدار و از وضعیت زندگی آنان جویا شد.

 مدیرعامل بانک در دیدار با خانواده معظم شهیدان طوقانی اظهار داشت: شهدا جزء سرمایه های ملی محسوب می شوند و تکریم خانواده های آنان وظیفه همه ما می باشد.

وی افزود: خانواده شهدا بر گردن همه مردم شریف ایران حق دارند وعلاوه بر مسائل مالی از بعد رسیدگی عاطفی به خانواده های شهدا و جانبازان نیز باید توجه شود.

دولتی ادامه داد: سپاس و تکریم از صبر و ایثار و گذشت والدین شهدا را  وظیفه خود می‌دانم و برای جانبازان، ایثارگران و خانواده های گرامی شهدا اگر بتوانیم کاری انجام دهیم با کمال علاقه و اخلاص انجام خواهیم داد.

در این نشست صمیمی مادر شهیدان طوقانی ضمن تشکر از حمایت های بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: حمایت و اهتمام مسئولین بانک در راستای توانمندسازی خانواده شهیدان جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: حمایت مالی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از یادگاران و بازماندگان شهدا در قالب ترویج فرهنگ ناب قرض الحسنه باعث حفظ و افزایش عزت خانواده شهدا در جامعه است.
شهیدان سعید و محمد طوقانی در سالهای ۶۲ و ۶۳ در عملیات‌های بدر و والفجر به درجه رفیع شهادت نایل شدند. دو برادر دیگر این شهیدان بزرگوار حمید و علیرضا طوقانی نیز از زمره ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس هستند که در سالهای ۶۰ و ۶۵ در عملیات‌های طریق القدس و کربلای ۵ حضور داشتند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: