کد خبر: ۴۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۱ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - 12 August 2015
فرماندار قشم در اقدامی ابتکاری پانزده نفر از خبرنگاران و عکاسان این جزیره را به مناسبت روز خبرنگار با یک فروند بالگرد بر فراز آب های نیلگون خلیج فارس به سفر تفریحی یک ساعته دور جزیره فرستاد.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: خانم کمال زاده فرماندار شهرستان قشم پس از برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران جزیره قشم در فرمانداری این شهرستان ، خبر نگاران و اصحاب رسانه را برای دیدن جاذبه های گردشگری این جزیره و جزایر اطراف تا باند فرودگاه قدیم این شهر همراهی کرد.

این برای نخستین بار درکشور است که به مناسبت روز خبرنگار جمعی از خبرنگاران و عکسان در یک سفر تفریحی هوایی از زیبایی های کم نظیر جزیره قشم و آب های نیلگون خلیج فارس دیدن می کنند.

همچنین در این روز خانه مطبوعات منطقه آزاد قشم به صورت رسمی آغاز به کار کرد ومحمد خان احمدلو به عنوان نخستین مدیرعامل خانه مطبوعات منطقه آزاد قشم معرفی شد .

جزیره قشم با داشتن جاذبه های گردشگری از جمله غار نمکدان ، غار خر بس، جنگلهای دریایی حرا، دره ستاره ها ، حیات وحش دریایی ، قلعه پرتقالیها ، چاههای طلا و جزایر ناز به عجایت هفتگانه تبدیل شده است.

جزیره قشم با یک هزار و پانصد کیلومتر مربع مساحت در بیست و دو مایلی جنوب بندرعباس بزرگترین جزیره خلیج فارس از طبیعتی شگفت انگیز بر خوردار است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: