کد خبر: ۴۶۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۳ - ۰۷ تير ۱۳۹۴ - 28 June 2015
استاندار مازندران با تأکید بر ضرورت بیمه‌ی محصولات کشاورزی توسط کشاورزان گفت: هیچ اعتبار خاصی در استانداری برای پیامدهای حاصل از بحران خشکسالی نداریم و باید کشاورزان موضوع بیمه محصولات کشاورزی را جدی بگیرند.
ربیع فلاح  در نشست شورای هماهنگی بحران ویژه خشکسالی و کمبود آب در استانداری مازندران، گفت: با توجه به گزارش‌های مطرح شده از سوی مسئولان حوزه آب و کشاورزی استان باید برای مناطقی که دچار بحران آب هستند به صورت ضرب‌العجل با هر شیوه‌ای حداقل آب مورد نیازشان تأمین شود.

وی با بیان این‌که در جلسات گذشته پیگیری‌هایی برای جبران کمبود آب شهرستان جویبار و میاندرود انجام شد، افزود: اکنون شرایط به گونه‌ای است که باید تحت هر شرایطی آب روستاها تأمین شود و فرمانداران از اعتباراتی که در اختیار دارند با برطرف کردن مشکلات آب گزارش عملکرد خود را در رفع این مشکل به استانداری ارایه کنند.

استاندار مازندران با تأکید بر ضرورت بیمه محصولات کشاورزی توسط کشاورزان تصریح کرد: هیچ اعتبار خاصی در استانداری برای پیامدهای حاصل از بحران خشکسالی نداریم و باید کشاورزان موضوع بیمه‌ی محصولات کشاورزی را جدی بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: همه‌ی آب‌بندان‌هایی که در استان وجود دارد باید در اوایل فصل پاییز لایروبی و مجهز شوند و از سوی دیگر با آموزش مدیریت مصرف و درست مصرف کردن منابع آبی به کشاورزان از این دوره کم آبی با کمترین چالش عبور کنیم. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: