کد خبر: ۴۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۰۲ تير ۱۳۹۴ - 23 June 2015
​عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران تصریح کرد: در شرایط کنونی بهترین راه برای برون رفت از مشکلات و چالش ها و دستیابی به اهداف کلان اقتصادی توجه و حمایت از تولید داخلی است که علاوه بر اشتغالزایی موجب کاهش آسیبب های اجتماعی در جامعه می شود که در این رابطه بانک ها می توانند نقش تعیین کننده ای داشته باشند.

وی افزود: رفع مشکلات جامعه و توجه به رویکردها و کارکرد های عام المنفعه و مسئولیت های اجتماعی از جمله سیاست های است که می بایست بانک ها آنرا دنبال کنند که در این زمینه بانک صادرات توانسته است نقش برجسته ای ایفا کند و عملکرد مناسبی در مرتفع شدن مشکلات اقتصادی و تولیدی از خود برجای گذاشته و توانسته اند کارهای عام المنفعه زیادی را در راستای حمایت از تولید و کار آفرینی انجام دهد.

نماینده جیرفت افزود: رویکرد های لـله گانی به عنوان مدیر عاملی بانک صادرات در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی بوده و تداوم آنها در می تواند اثرات مطلوب اقتصادی به همراه داشته باشد.

 عارفی تصریح کرد: در حال حاضر یکی از مشکلات تمامی بانکها وصول مطالبات معوق است که مدیریت جدید با تجارب بالایی که درحوزه مدیریت حقوقی و وصول مطالبات حقوقی و پیگیری آن دارد این مشکل در بانک صادرات مرتفع خواهد شد همچنین با دریافت این مطالبات و هزینه کردن آن در جهت حمایت از تولید و صنعتگران ،اشتغال زایی در کشورافزایش پیدا خواهد کرد و بسیاری از مشکلات جوانهای ما که معضل بیکاری است حل خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد: بانک صادرات با تخصیص تسهیلات بانکی در عرصه های مختلف توانسته باری ازمشکلات مراجعین و مشتریان خود بردارد و خدمات ارزنده ای را در این خصوص انجام دهد که قابل تقدیر است.

وی اذعان داشت :بانک ها باید به تولید کنندگان ما کمک کنند و باپرداخت تسهیلات با سودهای پایین این بخش را حمایت وبه چرخه اقتصاد کمک کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: