کد خبر: ۴۵۶۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۷ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - 13 June 2015
این حرکت همدلانه باعث شناخت بیشتر همکاران از یکدیگر و افزایش حس مسئولیت پذیری خواهد شد که موجبات دستیابی به اهداف بانک را در فضایی صمیمانه فراهم می‌آورد.
 
برنامه پیاده روی کارکنان بانک ایران زمین با حضور مدیر عامل، اعضای هیأت مدیره، پرسنل ستاد و شعب تهران روز جمعه برگزار شد. 
 
این برنامه در آستانه ماه مبارک رمضان با هدف تقویت روحیه همکاری و تعاون میان همکاران و در جهت افزایش توانمندی‌های جسمانی برگزار گردید.  

محسن هاشمی مدیرعامل بانک ایران زمین در تشریح برگزاری این برنامه گفت: این حرکت همدلانه باعث شناخت بیشتر همکاران از یکدیگر و افزایش حس مسئولیت پذیری خواهد شد که موجبات دستیابی به اهداف بانک را در فضایی صمیمانه فراهم می‌آورد.

وی اظهار داشت: امیدوارم با تداوم برنامه‌های ورزشی، زمینه ایجاد بسترهای زندگی سالم و پرنشاط و ایجاد خلاقیت و پویایی در بین کارکنان بانک بیش از پیش فراهم شود.

هاشمی تصریح کرد: بانک ایران زمین با همت و تلاش بی وقفه مدیران و کارکنان خود در سال پیش رو مصمم است با برنامه‌ریزی مدون زمینه کسب رضایت مشتریان و هم‌میهنان را فراهم کند و در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور همچون گذشته تاثیر گذار باشد.

بانک ایران زمین با تدارک این برنامه فرهنگی – ورزشی تلاش کرد تا در قالب یک حرکت غیر رسمی با پیام «ایران زمین خانه ماست» ضمن ایجاد حس دوستی و تلاش گروهی، محیطی را فراهم کند تا مدیران ارشد و کارکنان زمانی را در محیطی صمیمی در کنار هم سپری کنند. 
  
این گردهمایی فرهنگی – ورزشی ساعت 6 صبح روز جمعه 22 خرداد با حضور مدیران و پرسنل در منطقه توچال تهران به انجام رسید.  
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد رضایی.
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
روز بسیار خوبی بود.
به امید روزی که بانک ایران زمین (در امور مشتری مداری) بهترین بانک ایران عزیزمان باشد.
محمد رضایی.
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
روز بسیار خوبی بود.
به امید روزی که بانک ایران زمین (در امور مشتری مداری) بهترین بانک ایران عزیزمان باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: