کد خبر: ۴۵۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - 13 June 2015
طی سالها مت لایف مسیر خود را در راستای افزایش دامنه فعالیت ها و توسعه دارایی ها به خوبی پیش گرفت و سرانجام در سال 2000 میلادی به یک شرکت سهامی عام تبدیل شد.
بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(بانک و بیمه)؛ مت لایف یکی از مشهورترین کمپانی های بیمه ای جهان است. دفتر مرکزی این کمپانی آمریکایی در شهر نیویورک قرار دارد. نام این بیمه در واقع واژه کوتاه شده متروپولیتن لایف است. براساس آخرین آمار موجود، مت لایف بالغ بر 90 میلیون مشتری در سراسر جهان دارد. مت لایف در 60 کشور جهان بخدمات بیمه ای خود را ارائه می دهد.

ریشه های تاسیس این برند بیمه ای به سال 1863 میلادی باز می گردد یعنی هنگامی که گروهی از بازرگانان شهر نیویورک با سرمایه اولیه 100 هزار دلار اقدام به راه اندازی یک مجموعه بیمه ای کردند. از سال 1868 مت لایف بصورت تخصصی فعالیت های خود را در حوزه بیمه عمر آغاز کرد.

طی سالها مت لایف مسیر خود را در راستای افزایش دامنه فعالیت ها و توسعه دارایی ها به خوبی پیش گرفت و سرانجام در سال 2000 میلادی به یک شرکت سهامی عام تبدیل شد.  مت لایف از طریق شرکت های تابعه خود در آمریکا، آمریکای لاتین، شرق آسیا، اروپا، خاورمیانه و... فعالیت دارد.

مت لایف به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های بیمه آمریکا و جهان در فهرست گلوبال 2000 سال 2014 در رده 69 قرار گرفته است.

مت لایف به عنوان یکی از شرکت های صاحب سبک در ارائه خدمات بیمه عمر در سراسر جهان شناخته می شود و بسیاری از شرکت های نوپا از روش های این شرکت در زمینه ارائه خدمات بیمه عمر الگوبرداری می کنند.

گفتنی است بر اساس اطلاعات منتشره در سال گذشته میلادی، مت لایف در سال مالی 2013 درآمدی برابر با 68.2 میلیارد دلار داشته است و در همین بازه زمانی میزان سود خالص شرکت برابر با 3.4 میلیارد دلار بوده است.

مت لایف در حوزه تبلیغات بسیار فعال است به نحوی که هر ساله مبلغ قابل توجهی را به تبلیغات خدمات خود اختصاص می دهد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: