نشست ارزیابی عملکرد ششماهه منطقه مرکز تهران بانک اقتصادنوین با هدف بررسی نقاط قوت و ضعف شعب و ارائه راهکارهای ارتقای خدمات به مشتریان، امروز ششم مهرماه 1404 برگزار شد.
به گزارش بانکداری ایرانی نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، محسن زرندی مقدم، رییس هیئتمدیره با اشاره به اهمیت مدیریت هوشمند منابع و بهرهبرداری از فرصتهای رقابتی بین شعب گفت: با برنامهریزی دقیق میتوان خدمات بانکی با کیفیت بالا و تجربهای مطلوب برای مشتریان فراهم کرد. برند بانک اقتصادنوین خوشنام، چابک و مشتریمدار است و نیروهای متخصص و مجرب ما توان ارائه خدمات بهینه و پاسخگو به نیازهای مشتریان را تضمین میکنند.
در ادامه، حسن مونسان، معاون بانکداری خرد با تاکید بر اهمیت ارزیابی مستمر عملکرد شعب افزود: برگزاری جلسات منظم و بررسی نقاط قوت و ضعف شعب، موجب افزایش کارآمدی و ارتقای سطح خدمات به مشتریان میشود. تلاش ما بر این است که تمامی شعب مرحله به مرحله ارتقا یابند تا تجربه مشتریان در تمام شعب بانک بهبود یابد و خدمات به شکل یکپارچه و با کیفیت ارائه شود.