کد خبر: ۲۲۰۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - 03 October 2024
در آستانه فرارسیدن بیست و یکمین سالروز تاسیس شرکت بیمه ملت، جشنواره تخفیف بیمه بدنه خودرو توسط این شرکت برگزار می‌شود.

در آستانه فرارسیدن بیست و یکمین سالروز تاسیس شرکت بیمه ملت، جشنواره تخفیف بیمه بدنه خودرو توسط این شرکت برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، این شرکت به عنوان یکی از پیشروترین شرکت‌های بیمه خصوصی کشور، به منظور قدردانی از اعتماد مشتریان خود، جشنواره تخفیف ویژه‌ای را برای بیمه بدنه خودرو تدارک دیده است. در این جشنواره که از تاریخ 12 مهرماه آغاز و تا 12 آبان ماه 1403 ادامه خواهد داشت، دارندگان خودرو می‌توانند از تخفیف‌‌ها و شرایط ویژه بهره‌مند شوند.

در این جشنواره که به مدت یک ماه برگزار می‌شود، دارندگان خودرو می‌توانند با خرید بیمه بدنه از نمایندگان بیمه ملت، از تخفیف‌های قابل توجهی برخوردار شوند.

بر اساس این گزارش، برای خودروهای سواری با سرمایه 10 میلیارد ریال تا 20 میلیارد ریال با حداکثر 10 سال سابقه ساخت، تخفیف 30 درصدی در نظر گرفته شده است.

همچنین تخفیف 40 درصدی برای خودروهای سواری با سرمایه بیش از 20 میلیارد ریال با حداکثر 15 سال سابقه ساخت، پیش بینی شده است.

بیمه ملت با سابقه‌ طولانی و درخشان در صنعت بیمه و به عنوان توانگرترین شرکت‌ بیمه‌ کشور، همواره به دنبال ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود بوده است. این شرکت با دارا بودن شبکه گسترده‌ای از شعب و نمایندگی‌ها در سراسر کشور، امکان دسترسی آسان به خدمات بیمه‌ای را برای مشتریان فراهم کرده است.

برای بهره‌ مندی از تخفیف‌های ویژه و خرید بیمه نامه، متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به شعب و نمایندگان بیمه ملت در سراسر کشور، خدمات مورد نیاز را دریافت نمایند.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: