کد خبر: ۲۱۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
محمود تبریزی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره دستور پرداخت وام از تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ را به مدیریت اعتبارات و تسهیلات اعلام نمود .

محمود تبریزی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره دستور پرداخت وام از تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ را به مدیریت اعتبارات و تسهیلات اعلام نمود .


دکتر تبریزی بعد از برگزاری جلسات متعدد در جهت چگونگی پرداخت وام و نحوه کسر کارمزد و بیمه و همچنین انتقال و مدیریت ریسک مانده بدهکار وامهای گروهی در سال ۱۴۰۳ به مدیریت اعتبارات و تسهیلات اعلام نمود که نسبت به تدوین دستورالعمل پرداخت وام اقدام نمایند.

در این نشست ها مقرر گردید آقای عبدالله عباسی مدیر محترم اعتبارات و تسهیلات با همکاری مهندس رضایی مدیر محترم فناوری اطلاعات نسبت به تدوین و ارسال دستور العمل ارائه خدمات و همچنین آماده سازی زیر ساخت سیستم ثبت وام به جامعه ایثار و شهادت در سال ۱۴۰۳ قبل از۲۵ اردیبهشت ماه جاری اقدام نماید.

گفتنی است روسای محترم مناطق و استانها با همکاران محترم می بایست نسبت به ثبت وام اعضا مشمول از۲۶ اردیبهشت ماه ، بعد از ابلاغ دستورالعمل تا سه برابر حق عضویت نزد صندوق تا سقف یک میلیارد ریال (۱۰۰ میلیون تومان ) اقدام و جهت پرداخت به ستاد مرکز ارسال نمایند.

شایان ذکر است پرداخت وام در مناطق و استانها و همچنین ستاد مرکز از طریق لینک پیامک ، اینترنت بانک و مراجعه حضوری به بانکداران محترم اجرائی و همکاران صف در مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران استانها و مناطق صندوق انجام می گردد.

محمود تبریزی

مدیر عامل

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: