کد خبر: ۲۱۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۶ - ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - 25 September 2023
وی با تاکید بر لزوم برپایی جلسات منظم با حضور تصمیم‌سازان نهاد ناظر و مدیران ارشد صنعت بیمه، خاطرنشان کرد: حفظ ثبات مدیریتی و تعامل سازنده مسوولان شرکت‌های بیمه با ذی‌نفعان می‌تواند در رسیدن به هدفگذاری‌های صنعت بیمه، نقش موثری را ایفا کند.

بیمه مرکزی : تعامل نزدیک مدیران عامل و اعضای هیات‌مدیره صنعت بیمه با ارکان بیمه مرکزی در راستای توسعه خدمات و کیفیت بخشی به فعالیت‌های این صنعت یک ضرورت آشکار است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، دکتر علی استاد هاشمی در دیدارهای جداگانه با مدیران عامل و اعضای هیات‌مدیره شرکت‌های بیمه ایران، آسیا، دانا، معلم و ملت ضمن بیان این مطلب افزود: تقویت تعامل بین نهاد ناظر و شرکت‌های بیمه در کنار تسهیل‌گری مقررات و اصلاح آیین‌نامه‌ها به ارتقای سطح کیفیت خدمات صنعت بیمه منتهی می‌شود.

رئیس کل بیمه مرکزی برطرف‌سازی نقایص و کاستی‌های موجود را گام نخست توسعه ارزیابی کرد و اظهار کرد: در دوره جدید اداره بیمه مرکزی، مباحث نظارتی با دقت و حساسیت بیشتری دنبال خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم برپایی جلسات منظم با حضور تصمیم‌سازان نهاد ناظر و مدیران ارشد صنعت بیمه، خاطرنشان کرد: حفظ ثبات مدیریتی و تعامل سازنده مسوولان شرکت‌های بیمه با ذی‌نفعان می‌تواند در رسیدن به هدفگذاری‌های صنعت بیمه، نقش موثری را ایفا کند.

بر اساس این گزارش در دیدارهای صمیمانه رئیس کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی با مدیران ارشد شرکت‌های بیمه، حسن شریفی، مدیرعامل شرکت بیمه ایران، رضا جعفری، مدیرعامل شرکت بیمه دانا، مسعود بادین، مدیرعامل شرکت بیمه آسیا، مفید امینی، مدیرعامل شرکت بیمه معلم و علیرضا یزدان دوست، مدیرعامل شرکت بیمه ملت حضور داشتند که ضمن تبریک انتصاب دکتر علی استاد هاشمی به سمت رئیس کل بیمه مرکزی، دیدگاه‌ها و نظرات خود را مطرح کردند.

گفتنی است در این دیدارها قائم‌مقام رئیس کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی نیز به طرح دیدگاه‌های خود پیرامون مسائل مطرح شده در نشست مذکور پرداختند.شایان ذکر است دیدار رئیس کل بیمه مرکزی با سایر شرکت‌های بیمه ادامه دارد.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: