به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان؛ این شرکت در سال های اخیر برنامه های کوتاه مدت و بلند مدتی را برای تقویت و همچنین گسترش شبکه فروش خود آغاز کرده است که نتایج مثبتی را نیز به همراه داشته است.
بر اساس این گزارش جذب نمایندگی در شهرهای کوچک و نیز شهرستانهایی که تاکنون بیمه پارسیان در آن نمایندگی نداشته و همچنین افزایش آموزشهای بدو نمایندگی و نیز هنگام فعالیت نمایندگی از برنامههای اصلی این شرکت می باشد.
در مجموع با این اعتقاد که شبکه فروش گسترده، توانمند و به روز میتواند موجبات رشد و ارتقای شرکت بیمه را در صنعت به خوبی فراهم نماید، عزم بیمه پارسیان را در راه تقویت شبکه فروش خود جدیتر نموده است.
بیمه پارسیان هم اکنون نیز با جذب نماینده در هر دو حوزه بیمههای زندگی(بصورت اختصاصی) و نیز جنرال (تمامی رشته ها) به جذب و آموزش متقاضیان پرداخته و با راهاندازی سامانه جدید فروش بیمههای زندگی گامی مهم در راستای کسب سهم بازار بالاتر در این رشته برداشته و به همین منظور اعلام آمادگی نموده که افرادی که توانایی در فروش و یا علاقه به آن دارند جذب این شرکت شوند.
عدم نیاز به داشتن دفترکار در بدو اخذ نمایندگی، تسهیلات خرید دفتر نمایندگی، بیمه درمان تکمیلی و...، برخی دیگر از مزایایی هستند که بیمه پارسیان برای افرادی که بعنوان نماینده این شرکت مشغول به فعالیت خواهند شد در نظر گرفته است.