
پرویز خوشکلام خسروشاهی و هیأت همراه در پنجمین روز از سفر منطقهای با حضور در محل صندوق تأمین خسارتهای بدنی شعبه اردبیل با کارکنان مجموعه دیدار و گفتوگو کردند.
به گزارش بانکداری ایرانی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بینالملل بیمه مرکزی، در ابتدای این نشست، فاطمی مدیر شعبه اردبیل با قدردانی از حضور رئیس کل و هیأت همراه، این دیدارهای صمیمانه را زمینهساز تعامل گسترده بین بیمهگران استانی و ارتباط مؤثرتر آنان با یکدیگر دانست.
بر اساس این گزارش، رئیس کل بیمه مرکزی هم ضمن تشکر از خدمات صندوق بر تقویت زیرساختهای فناوری و پرهیز از توسعه فضای فیزیکی و تقویت بخش خدمات آنلاین تأکید کرد.
در این دیدار مسائلی نظیر: رضایتمندی زیاندیدگان، تعامل با شرکتهای بیمه و سرعت در پرداخت خسارت به عنوان مهمترین دستاوردهای این شعبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
گفتنی است در سال جاری مقوله پیشگیری از حوادث و فرهنگسازی بیمهای در اردبیل مورد توجه قرار گرفته و شعبه صندوق پرداخت خسارت بدنی با همکاری پلیس، تعداد قابل توجهی کلاه ایمنی بین موتورسواران استان توزیع کرده است.