کد خبر: ۲۰۷۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۵ - ۱۴ دی ۱۴۰۱ - 04 January 2023
با کاهش تقاضا برای برنج و به منظور صرفه جویی در هزینه ها، پاناسونیک به تولید پلوپز در ژاپن که محل تولد این دستگاه بوده است، پایان می دهد.

 بانکداری ایرانی- با کاهش تقاضا برای برنج و به منظور صرفه جویی در هزینه ها، پاناسونیک به تولید پلوپز در ژاپن که محل تولد این دستگاه بوده است، پایان می دهد.

به گزارش ایسنا، تولید پلوپز پاناسونیک پس از شش دهه، در ژاپن متوقف می شود و این شرکت، تولید این دستگاه را تا ژوئن سال ۲۰۲۳ به شهر هانگژو واقع در شرق چین، منتقل می کند.

این اقدام پانوسونیک که از سال ۱۹۵۶ در ژاپن پلوپز محبوب خود را تولید کرده است، نشان دهنده تغییراتی است که در این کشور در جریان است. کاهش جمعیت و سالمندی آن و تغییر عادتهای زندگی در میان جوانان ژاپن، باعث شده است مصرف برنج از اواسط دهه ۱۹۶۰، نصف شود.

بر اساس گزارش بلومبرگ، این به معنای کاهش حاشیه سود برای شرکتهایی مانند پاناسونیک است که در حال حاضر، پلوپزهای ارزان قیمت را در هند تولید می کند. روزنامه نیک‌کی گزارش کرد این شرکت انتظار دارد انتقال تولید به چین که مقر تولید بسیاری از رقیبان و تامین کنندگانش است، کارآمدی و سودآوری تولید را بهبود دهد.

برچسب ها: تولید پلوپز ، ژاپن ، برنج
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: