کد خبر: ۲۰۶۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - 07 November 2022
شرکت پرداخت‌الکترونیک پاسارگاد از بهمن‌ماه سال گذشته در راستای ارج‌نهادن به پذیرندگان خود، جشنواره‌ «تراکنش برنده» را راه‌اندازی کرد.

شرکت پرداخت‌الکترونیک پاسارگاد از بهمن‌ماه سال گذشته در راستای ارج‌نهادن به پذیرندگان خود، جشنواره‌ «تراکنش برنده» را راه‌اندازی کرد.

این جشنواره در ماه‌های بهمن و اسفند ۱۴۰۰ با عنوان «۴۰۴» آغاز شد و در ماه‌های شهریور و مهر با نام «۲۰۵» پایان یافت. در این دوره از جشنواره پرداخت‌الکترونیک پاسارگاد دو هزار و ۶۳۶ برنده انتخاب شدند و جوایز خود را دریافت کردند.

از مزیت‌های جشنواره تراکنش برنده در میان جشنواره‌ها و قرعه‌کشی‌هایی که تاکنون برگزار شده، می‌توان به امکان انتخاب جایزه توسط برندگان از میان جوایز موجود در نرم‌افزار سانیار اشاره کرد. همچنین این امکان در اختیار پذیرندگان شرکت پرداخت‌الکترونیک پاسارگاد قرار دارد تا در طول دوره جشنواره در هر ماه جمع امتیازات خود را مشاهده کنند. ضمن امکانات قرعه‌کشی و جشنواره، سانیار خدمات متنوعی، علاوه بر امکان دریافت گزارش تراکنش در کمتر از ۱۰ دقیقه برای پذیرندگان این شرکت ایجاد کرده که سریع‌تر بتوانند خدمات مورد نیاز خود مانند بازنشانی رمز، دریافت گزارش تجمیعی، دریافت گزارش تراکنش، درخواست رول و… را در دسترس داشته باشند.

طبق اعلام این شرکت، جشنواره تراکنش برنده در ماه آتی مجدد برگزار خواهد شد و پذیرندگان فرصت خواهند داشت با نظر به شرایط جشنواره از برندگان آن باشند.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: