کد خبر: ۲۲۵۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۴ - 12 May 2025
شرکت بیمه دی در پی وقوع حادثه انفجار در بندر شهید رجائی، با تشکیل یک کمیته ویژه، بررسی دقیق ابعاد خسارت و ایفای تعهدات خود در قبال زیاندیدگان آسیب‌دیده تحت پوشش را آغاز کرد.

شرکت بیمه دی در پی وقوع حادثه انفجار در بندر شهید رجائی، با تشکیل یک کمیته ویژه، بررسی دقیق ابعاد خسارت و ایفای تعهدات خود در قبال زیاندیدگان آسیب‌دیده تحت پوشش را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دی، احمد صفرزاده معاون فنی و سرپرست معاونت توسعه بازار و فروش شرکت بیمه دی با اعلام این خبر به حضور فعال و مسئولانه بیمه دی در کنار مشتریان خسارت‌دیده اشاره کرد و گفت: با دستور دکتر عبداللهی مدیرعامل شرکت مبنی بر حمایت قاطع از زیان‌دیدگان هفته گذشته جهت بازدید میدانی از محل حادثه به بندرعباس عزیمت و ضمن بازدید از مواضع خسارتی برخی از بیمه گذاران تأکیدات لازم جهت اقدامات مقتضی به مدیریت استان شرکت صورت پذیرد.

صفرزاده افزود: همچنین با تمامی بیمه‌گزاران و شعب جهت اعلام وضعیت بیمه‌نامه‌های صادره و خسارت‌های احتمالی مکاتبه و مقرر شد نتایج جهت تسریع در رسیدگی به خسارت های اعلامی به مدیر استان هرمزگان گزارش شود.

وی گفت: همچنین به تمامی بیمه‌گزاران در خصوص نحوه اعلام خسارت و آمادگی شرکت برای رسیدگی به خسارت‌های احتمالی در تمامی رشته‌ها خصوصاً باربری و ترانزیت کالا به صورت پیامکی اطلاع رسانی شد.
به گفته صفر زاده تمامی اعلام خسارت‌های دریافتی به شعبه بندرعباس برای هماهنگی با کارشناسان ارزیاب خسارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران مستقر در محل حادثه ارجاع شده است، و خسارت تمامی بیمه گزاران بدنه خودرو در مدت کوتاه حداکثر تا سومین روز بعد از حادثه با صرف نظر از اعمال فرانشیز رسیدگی و پرداخت شد.

وی در پایان گفت: این اقدامات هماهنگ و سریع، تعهد بیمه دی به حمایت از بیمه‌گزاران آسیب‌دیده و تسریع در فرآیند جبران خسارات ناشی از این حادثه را به وضوح نشان می‌دهد.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: