کد خبر: ۲۰۱۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - 27 January 2022
سککوک و شرکت مدیریت زنجیره تامین رضوی در راستای توسعه تامین مالی زنجیره تامین تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سککوک و شرکت مدیریت زنجیره تامین رضویسککوک و شرکت مدیریت زنجیره تامین رضوی در راستای توسعه تامین مالی زنجیره تامین تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش بانکداری ایرانی،  با امضای این تفاهم‌نامه شرکت سککوک به عنوان یک بازوی تخصصی در حوزه برقراری نظام تامین مالی زنجیره تامین و شرکت مدیریت زنجیره تامین رضوی به عنوان یک بازوی تخصصی در حوزه ساماندهی زنجیره‌های تامین در کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت و این رخداد کمک بزرگی به رشد و توسعه تامین مالی زنجیره تامین خواهد بود که یک روش تامین مالی ضدتورمی و در راستای حمایت از تولید است.

مقرر شده این همکاری از تامین مالی در صنعت فلزات، صنایع غذایی و لوازم خانگی آغاز شود و براساس سیاست‌ها و اولویت‌های دولت، زنجیره‌های دیگر نیز به تدریج در برنامه تامین مالی قرار گیرند.

تامین مالی زنجیره‌ای مورد تاکید آیت‌الله رییسی رییس جمهوری کشورمان و همچنین از برنامه‌های جدی و اولویت‌دار تیم اقتصادی دولت سیزدهم است.

بانک مرکزی در دوره جدید تاکید زیادی بر ساماندهی تامین مالی زنجیره‌ای داشته و آیین نامه اجرایی برات الکترونیک را نیز اواخر آذرماه امسال ابلاغ کرد. چندی پیش نیز تفا‌هم نامه‌ای با حضور وزیر اقتصاد، وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس کل بانک مرکزی مابین وزارت صمت و ۷ بانک عامل در راستای توسعه تامین مالی زنجیره‌ای امضا شد.

انعقاد تفاهم‌نامه شرکت سککوک و شرکت مدیریت زنجیره تامین رضوی در راستای سیاست‌های اقتصادی دولت سیزدهم و برنامه‌های بانک مرکزی، وزارت اقتصاد, وزارت صمت و وزارت جهاد و کشاورزی انجام شده تا بتواند در تسهیل و توسعه تامین مالی زنجیره‌ای اثرگذار باشد.

باران ایرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: