کد خبر: ۱۹۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۶ - ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - 27 November 2021

به گزارش بانکداری ایرانی، مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت گرامیداشت روز بسیج، پیامی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز نهاد مقدس بسیج، شجره طیبه ای است که با درایت امام راحل(ره) به بار نشست و با پیروی از منویات رهبرمعظم انقلاب(مدظله) همچنان استوار است و روز به روز پایدارتر می‌شود و به فرهنگی فراگیر و گسترده تبدیل شده است.

درخت تنومند بسیج مستضعفان به عنوان یک نهاد اصیل مردمی و انقلابی با همان طراوت و سر زندگی سال‌های آغازین خود، همواره در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی‌ منشا خدمات و اثرات فراوان بوده و در طول بیش از چهار دهه در عرصه های پرافتخار دفاع و خدمت و یاری رسانی به مردم کمر همت بسته است.

بسیج تنها یک نهاد و سازمان نظامی نیست، بلکه یک تفکر و یک فرهنگ عمیق است که حضور آن در عرصه اقتصادی هم چشمگیر بوده و از جمله در صنعت بیمه حامی همیشگی سرمایه های فعالان اقتصادی و آحاد افراد جامعه بوده است. اکنون وظیفه‌ همه ماست تا با پاسداشت رشادت های بسیجیان و ترویج فرهنگ بسیجی و حرکت جهادی،‌ از سرمایه های این مرز و بوم حفاظت کرده و تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی را ممکن سازیم.

اینجانب هفته بسیج را به همه بسیجیان سرافراز به ویژه همکاران بسیجی در بیمه آسیا، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم شریف ایران اسلامی تبریک عرض می کنم و سلامت و بهروزی همگان را از پیشگاه خداوند متعال مسالت دارم.

مسعود بادین
نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: