کد خبر: ۱۹۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - 06 October 2021
آخرین فرصت مشارکت در نهمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز (ریالی) بانک اقتصادنوین و بهره‌مندی از جوایز ارزنده آن تا بیستم مهرماه سال‌جاری است.

آخرین فرصت مشارکت در نهمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز (ریالی) بانک اقتصادنوین و بهره‌مندی از جوایز ارزنده آن تا بیستم مهرماه سال‌جاری است.

در این جشنواره به‌پاس قدردانی از مشارکت خیرخواهانه هموطنان، به‌قید قرعه ۲۰ جایزه یک‌میلیارد ریالی، ۲۰ جایزه ۵۰۰میلیون ریالی، ۲۰ جایزه ۲۰۰میلیون ریالی و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر به سپرده‌گذاران نیک‌اندیش این بانک اهدا خواهد شد. بنا بر این گزارش طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، از هر ۱۰ نفر واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی، یک نفر برنده جوایز ارزنده بانک اقتصادنوین خواهد بود. حداقل موجودی برای شرکت در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین ۵۰۰هزار ریال است و به ازای هر ۵۰۰هزار ریال در هر روز یک امتیاز برای صاحب حساب منظور می‌شود.

همچنین مراسم قرعه‌کشی جوایز نهمین دوره جشنواره حساب‌‌های قرض‌‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین روز دوشنبه ۲۶مهرماه سال‌جاری با حضور هیات نظارت برگزار خواهد شد. مشتریان بانک اقتصادنوین که علاقه‌مند به مشارکت در این سنت پسندیده هستند، می‌توانند با فعال‌سازی اینترنت‌بانک خود به‌صورت غیرحضوری یا با استفاده از سایر خدمات الکترونیکی این بانک مانند اپلیکیشن‌ همراه‌نوین و... نسبت به افزایش موجودی حساب‌های قرض‌ا‌لحسنه پس‌انداز خود اقدام کنند و از هم‌اکنون شانس خود را برای برنده شدن در این جشنواره افزایش دهند.

این گزارش می‌افزاید: منابع حاصل از سپرده‌گذاری مشتریان بانک اقتصادنوین در حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز، به‌صورت کامل صرف پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به جوانان، مددجویان و سایر اقشار نیازمند جامعه می‌شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: