کد خبر: ۱۹۴۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - 27 May 2021
رییس کل بانک مرکزی اعلام کرد: عزم خود را جزم کردم تا برای امروز و آینده فرزندانمان بدون توجه به مشقات پیش رو تا انتهای رقابت‌های انتخاباتی در صحنه بمانم و به دور از برداشت‌های ساده‌انگارانه در تحلیل شرایط پیچیده اقتصادی کشور، صدای اکثریت خاموش و رنجور ایران باشم.

بانکداری ایرانی- رییس کل بانک مرکزی اعلام کرد: عزم خود را جزم کردم تا برای امروز و آینده فرزندانمان بدون توجه به مشقات پیش رو تا انتهای رقابت‌های انتخاباتی در صحنه بمانم و به دور از برداشت‌های ساده‌انگارانه در تحلیل شرایط پیچیده اقتصادی کشور، صدای اکثریت خاموش و رنجور ایران باشم.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، «عبدالناصر همتی» با انتشار یادداشتی در اینستاگرام، نوشت: عمیقا از عدم حضور نامزدهایی که ایده هایی برای اداره کشور داشتند و موجب رنجش مردم شد، بسیار متاسفم.

نامزد سومین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: پس از رصد اتفاقات دو روز گذشته و موضع گیری های نخبگان به این فکر کردم که امروز اهمیت دفاع از انتخابات و رای مردم و راه حل یابی برای ایران قهر بر نمی تابد.

وی اضافه کرد: مردم عزیز ایران از ما انتظار دارند که فکری برای زندگی آنها و فرزندان ایران کنیم و در صحنه بمانیم.

رییس کل بانک مرکزی تصریح کرد: لذا با توکل به خداوند متعال و درخواست یاری از عموم ایرانیان، عزم خود را جزم کردم تا برای امروز و آینده فرزندانمان بدون توجه به مشقات پیش رو تا انتهای رقابت های انتخاباتی در صحنه بمانم و به دور از برداشت های ساده انگارانه در تحلیل شرایط پیچیده اقتصادی کشور، صدای اکثریت خاموش و رنجور ایران باشم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: