کد خبر: ۱۹۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 17 May 2021
علیرضا هادی، مدیرعامل بیمه باران در نشست خبری گفت: ما سهام را بیمه نمی کنیم اما بواسطه بیمه زندگی بیمه باران که به شرط حیات است کسانی که پوشش بیمه ای برای فوت را نیاز ندارند و به دنبال سرمایه گذاری و پس انداز هستند به شرط حیات آن را مهیا می کند.

از طرح "اتحاد بیمه و بورس" با همکاری بیمه باران و سرگردان آرمان اقتصاد رونمایی شد.

به گزارش بانکداری ایرانی ،  علیرضا هادی، مدیرعامل بیمه باران در نشست خبری رونمایی طرح اتحاد بورس و بیمه با بیان اینکه این طرح با ابتکار سبدگردان آرمان اقتصاد و بیمه باران شکل گرفت و گام جدید برای جذب مشتریان جدید در بازار با بیمه زندگی است اظهار داشت : ما سهام را بیمه نمی کنیم اما بواسطه بیمه زندگی بیمه باران که به شرط حیات است کسانی که پوشش بیمه ای برای فوت را نیاز ندارند و به دنبال سرمایه گذاری و پس انداز هستند به شرط حیات آن را مهیا می کند.

او گفت : براساس مقررات بیمه مرکزی شرکت‌هایی که متولی جمع آوری و پس انداز و بیمه خرد هستند ضمن حفظ ارزش سرمایه سرمایه گذاران باید از منافع سرمایه‌گذاری شرکت منافع شوند.

مدیرعامل بیمه باران گفت: اگر فردی به واسطه بیمه زندگی سرمایه گذاری را به شرکت بیمه واگذار کند تضمین می شود به دلیل اینکه شرکت بیمه هم در بورس و هم در بانک، صندوق ها و طرح های مشارکتی فعالیت دارد. شاید در بورس فعلا آینده ای وجود نباشد اما در طرح های مشارکتی دست ما بسته نیست.

هادی در ادامه افزود: از نظر پرداخت حق بیمه هیچ محدودیتی در این طرح وجود ندارد و بسته به توان افراد دارد همچنین نرخ تضمین در بیمه نامه‌های کوتاه مدت یک تا ۵ ساله متفاوت است، بر این اساس نرخ تضمین یک ساله ۱۰ درصد، دو ساله ۱۱ درصد، سه ساله ۱۳ درصد، ۴ ساله ۱۴ درصد، ۵ ساله ۱۵ درصد است.

او در توضیح طرح اتحاد بورس و بیمه گفت: هزینه عمومی و اداری در این طرح صفر شده و مشتری مجبور به پرداخت آن نیست. چنین ۱۵ درصد از سود حاصل از سرمایه‌گذاری، مازاد نرخ فنی دریافت می‌شود. البته هرچه دوره بیمه نامه بلند مدت‌تر باشد سود تضمینی بالاتری دارد.

هادی بیان کرد: در کمتر از ۱۰ ماه از فعالیت بیمه باران می گذرد"بیمه ترنم باران" به عنوان بیمه زندگی به شرط حیات عرضه شد که با استقبال جامعه مواجه شده است و بیمه باران در جهت حفظ حقوق مشتریان، گزارش‌های مستمر عملیات سرمایه‌گذاری شرکت هر سه ماه منتشر شد و هر ۶ ماه یکبار در ذخایر ریاضی بیمه اعمال می کند.

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: