کد خبر: ۱۹۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - 07 February 2021
مدیرعامل شرکت راه آهن با همکاری شهرداری تهران کارت بلیت یکپارچه سفر برای قطارهای حومه‌ای، مترو و اتوبوس‌های بی آر تی صادر خواهد شد

بانکداری ایرانی - مدیرعامل شرکت راه آهن با همکاری شهرداری تهران کارت بلیت یکپارچه سفر برای قطارهای حومه‌ای، مترو و اتوبوس‌های بی آر تی صادر خواهد شد

به گزارش  فارس، سعید رسولی امروز در حاشیه مراسم افتتاح ۱۵۲ پروژه راه‌آهن در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح پروژه اتصال مترو تهران به ایستگاه راه‌آهن تهران، بیان کرد: در گذشته سیاست اشتباهی در ساخت ایستگاه‌های راه آهن در کشور دنبال می‌شد و ایستگاه‌های راه‌آهن بیرون از شهرها ساخته می‌شد.

وی ادامه داد: تلاش کرده‌ایم برای ایستگاه‌های راه آهن رشت و همدان محلی در داخل شهر در نظر گرفته شود تا ایستگاه هایی که خارج شهر ساخته شده به داخل شهر منتقل شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: اتصال پایانه مترو به ایستگاه راه‌آهن در دستور کار شرکت راه‌آهن قرار گرفته است، اولینِ آن امروز در ایستگاه راه‌آهن تهران بود که گالری ساخته شد و اتصال ایستگاه مترو به سکوهای ایستگاه راه آهن برقرار شد تا سفر یکپارچه برای مسافران محقق شود.

مدیرعامل شرکت راه آهن اظهار کرد: در شهر ری نیز اتصال راه‌آهن به ایستگاه مترو جوانمرد قصاب در حال اجرا است و این پروژه را در مشهد هم داریم.

رسولی تاکید کرد: با همکاری شهرداری تهران کارت بلیت یکپارچه سفر برای قطارهای حومه‌ای، مترو و اتوبوس های بی آر تی صادر خواهد شد و بدین ترتیب مسافران قطارهای حومه‌ای به راحتی در داخل شهر ادامه سفر می‌دهند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: