کد خبر: ۱۹۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - 06 February 2021
درپایان دی ماه؛
بزرگترین شرکت پرداخت الکترونیک کشور با کسب بیش از دو هزار و 213 میلیارد تومان درآمد در پایان دی ماه رکود سال گذشته خود را پشت سرگذاشت.

بانکداری ایرانی - بزرگترین شرکت پرداخت الکترونیک کشور با کسب بیش از دو هزار و 213 میلیارد تومان درآمد در پایان دی ماه  رکود سال گذشته خود را پشت سرگذاشت.

به گزارش بانکداری ایرانی و براساس تاز ترین گزارش از فعالیت ماهیانه شرکت به پرداخت ملت، این شرکت در دی ماه سال جاری 223 میلیارد تومان در مجموع درآمد کسب کرد و درآمد 10 ماهه این شرکت به دو هزار 213 میلیارد تومان رسید.

مقایسه درآمد این شرکت پرداخت الکترونیک در 10 ماه سال جاری با دوره مشابه سال گذشته نشان دهند رشد 34 درصدی است و همچنین نسبت به 12 ماه سال گذشته بیش از 6 درصد افزایش داشته است .

براساس این گزارش به پرداخت در این دوره زمانی بیشترین درآمد را از سرفصل خدمات شارژ به مبلغ یک هزار و 354 میلیارد تومان کسب کرد ، کارمزد تراکنش ها به رقم 712 میلیارد تومان در رتبه دوم قرار گرفت ، پشتیبانی پایانه ها 128 میلیارد تومان و تولید نرم افزار 15 میلیارد تومان برای این شرکت درآمد درآمد داشته است.

به پرداخت ملت از رکود سال گذشته عبور کرد
آخرین صورت های مالی میان دوره ای این شرکت در سال جاری حاکی از شناسایی دو هزار و 151 ریال سود برای هر سهم است که در مقایسه با دوره 9 ماه نخست سال گذشته 46 درصد رشد داشته است . به پرداخت ملت در این سه فصل توانسته 213 میلیارد تومان سود خالص شناسایی کند و همچنین 477 میلیارد سود انباشته ثبت کرد. سود خالص 46 درصد و سود انباشته 27 درصد نسبت دوره مشابه سال گذشته  افزایش داشته است .

عملکرد مطلوب به پرداخت در سه فصل نخست سال جاری جمع حقوق مالکانه این شرکت را با رشد 19 درصدی نسبت به پایان سال گذشته به 636 میلیارد تومان رساند و مجموع دارایی های به پرداخت با افزایش 20 درصدی به رقم یک هزار و 276 میلیارد تومان رسید .

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: