کد خبر: ۱۹۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - 02 February 2021
حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه “ما” در سفر به استان خوزستان، با مدیر بانک ملت استان خوزستان دیدار و گفت و گو کرد.

حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه “ما” در سفر به استان خوزستان، با مدیر بانک ملت استان خوزستان دیدار و گفت و گو کرد.

طی نشست حجت بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه “ما” و بهزاد قاضی زاده مدیر بانک ملت استان خوزستان، توافقاتی برای همکاری های جدید بانکی و بیمه ای حاصل شد.


طی این دیدار، طرفین ضمن تاکید بر منافع مشترک بانک و بیمه، به پتانسیل بالای مشتریان و سپرده گذاران بانک ملت و ظرفیت های بالای استان خوزستان اشاره کرده و در خصوص افزایش همکاری فی مابین و ارائه خدمات متنوع بیمه ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این نشست، مدیرعامل بیمه “ما” با تأکید بر اینکه گسترش همکاری‌های بین بانک و بیمه می‌تواند به ارتقاء کیفی فعالیت‌ها در استان کمک کند گفت: در سال ۹۹ هم از لحاظ سودآوری و هم کسب سهم از بازار، بالاتر از برنامه استراتژیک شرکت عمل کردیم و یکی از مهم‌ترین دلایل این موفقیت را حمایت و پتانسیل بانک ملت به عنوان سهامدار عمده می دانیم.


مدیر بانک ملت استان خوزستان نیز با تأکید بر ارتباط هرچه بیشتر بین دو مجموعه بانک و بیمه در استان اظهار کرد: این جلسات هماهنگی خوبی میان دو مجموعه ایجاد کرده و ما شاهدیم که مدیران و همکاران ما در استان، از عملکرد بیمه “ما” رضایت کامل دارند و این یک موفقیت برای بیمه “ما” و بانک ملت به شمار می‌رود.


در این سفر، تعدادی از مدیران ستادی حجت بهاری فر را همراهی می کردند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: