کد خبر: ۱۹۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - 28 January 2021
مدیرعامل شرکت ملی پست از خرید بیش از ۴۰۰ هزار کتاب در نمایشگاه مجازی خبر داد و اعلام کرد ۲۵ درصد خریدها تحویل شده وباقی سفارش‌ها نیز در بازه‌های زمانی که برای خریداران مشخص شده، ارسال می‌شود.

 بانکداری ایرانی- مدیرعامل شرکت ملی پست از خرید بیش از ۴۰۰ هزار کتاب در نمایشگاه مجازی خبر داد و اعلام کرد ۲۵ درصد خریدها تحویل شده وباقی سفارش‌ها نیز در بازه‌های زمانی که برای خریداران مشخص شده، ارسال می‌شود.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در نمایشگاه‌ مجازی کتاب، ناشران غرفه مجازی دارند و کتاب‌های خود را در معرض دید مردم قرار دادند و مردم از آن سامانه خرید می‌کنند. پس از آن ناشران بسته‌های کتاب‌ها را بر اساس خریدی که انجام شده در پاکات خود قرار می‌دهند و به دفاتر ثابت پستی تحویل می‌دهند که به مرکز تجزیه مبادلات می‌آید. سپس پیامکی برای خریدار ارسال می ‌شود که بسته شما تحویل پست شده و پیامی که بسته به مسافت، یک بازه زمانی مشخص شده تا برای خریدار ارسال ‌شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به اینکه کتاب‌ها بر چه اساس در بازه زمانی برای خریداران ارسال می‌شود؟ بیان کرد: بسته به اینکه خریدار در کدام استان باشد، برای مثال در استان تهران که بیشتر ناشران آنجا قرار دارند و یا استان‌هایی مانند سیستان و بلوچستان که فاصله بیشتری تا تهران دارند، این بازه زمانی متفاوت است و در پیامی که برای کاربران ارسال می‌شود هم این بازه زمانی مشخص شده که کتاب تحویل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی پست اظهار کرد: تا ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه، بیش از ۴۰۰ هزار کتاب خریداری شده، ۲۴۵ هزار کتاب تحویل پست شده، ۱۶۷ هزار در حال آماده‌سازی در ناشرین است و ۶۷ هزار از ۲۴۵ هزار تحویل خریداران شده است که شامل ۲۵ درصدخریدها می‌شود و باقی سفارش‌ها نیز در بازه‌های زمانی که مشخص شده ارسال می‌شود.

سبحانی‌فر ادامه داد: نمایشگاه تا روز جمعه تمدید شده و در این بازه زمانی که حداکثر آن تعریف شده، به دست افراد خواهد رسید وتاخیری نخواهد داشت. همچنین کتاب‌ها برابر استانداردهایی که ما تعریف کردیم و از. آتجایی که بسته را پست تهیه نمی‌کند، بلکه انتشاراتی‌ها به ما تحویل می‌دهند، اگر برابر استانداردها باشد، کتاب‌ها کمترین خسارت را می‌بینند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: